2011年12月15日星期四

醉雞翼

每次去外面吃飯.........
如果menu有醉雞翼依個選擇..........我一定會order 一客.......
因為醉雞翼實在係太太太美味la......
今日放工後.........百無聊賴.......突然又好想食醉雞翼.........
就上網搵recipe.......haha.......真的搵到ya........我又試下自己煮........


材料:
雞翼 x 2磅 ----> 我買左巴西雞翼.......
普通花雕酒 x 500ml
魚露 x 100ml ----> 因應個人喜好.........自己調較鹹味.......
糖x 5湯匙
薑 x 2片
鹽 x 少許
冰水 x 1.5L

Steps:
1. 先將雞翼解凍洗淨.........
2. 將薑& 鹽加入水裡煲滾.......再加入解凍了的雞翼........直至雞翼熟透 (~12mins).......
3. 煮熟雞翼後.......立即撈起........放入冰水浸凍.......因溫度的差異......會令雞皮爽脆......
4. 同時將花雕酒 & 魚露 & 糖攪勻........製成醉雞汁......
5. 雞翼完全冷卻後.......晾乾水.......抹乾...........
6. 將雞翼放入醉雞汁內.......醉雞汁要浸過雞翼面........
7. 雪凍~8hrs......便完成la.........
Picture

溫馨小提示:
1. 如果想雞肉滑d.....唔可以煲太耐.......不過會有d血.......我怕怕.....所以煲熟晒...........
2. 雞翼浸冰水時.....最好放在大點的器皿內.....咁d雞翼先有多d空間接觸冰水.....皮會爽脆d.....
3. 雖然雞翼浸醉雞汁........~8hrs 已有味......但浸overnight 會入味d ga..........
Picture 

浸左一晚.........一打開個煲蓋...........
wow........好濃烈又好香的酒味...........
好好味ya.......d 味道好正常.........我真係好想自己食晒全部雞翼..........
可惜......做人唔可以咁自私.......=.=".........
細佬拎左d返公司請同事食.......佢地都話好好味.......好開心lei~~~
我的烹飪技術開始接近正常人的水平la.........^3^........
Picture

識煮自己好鐘意的食物的感覺............實在太太太好了~~~~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!