2011年12月27日星期二

滴滴仔的故事

一人有一個故事.........

今日.........又係night shift 的日子..........
一返工........嘩嘩嘩............好熱鬧ah.........差不多全ward 滿座.........*O*..........
個心不禁沉一沉...........駛唔駛咁多人ah...........=.=".........
成晚d 病人都好似唔願訓咁..............不停走黎走去............
人多..........工作當然唔少.........不停的密密做.............希望快d 完成可以抖一會............

凌晨5時.............正當我預備坐下休息一會之時.................
我聽到...........一個女人的哭泣聲............
入去cubicle望一望...........原來...........
哭泣的係一個中年婦人.........一個滴滴仔.........
滴滴仔= intravenous drug addict.........即係打針吸毒的人.........一個道友.....
因為腹股溝動脈瘤爆裂.........她在美沙銅診所流血不止而被送入院的........
做了修補手術.......腹股溝位置有一個半隻手掌般大的傷口.........不停滲出血水.........
她的丈夫幾個月前癌症過身了.......她惦掛丈夫就哭了起來.........

其實我好累...........好想休息一下..........
但我又唔可以唔理佢.........怕她會自己做傻事ma.......
走到她的床邊........老實說..........我唔識得甚麼counseling 的技巧.......
作為一個姑娘.......沒有甚麼可以做到........只知道.........她需要ventilation.........=.="......

她原來係一個內地新移民.......2000年來到香港..........
跟丈夫結了婚20多年........無兒無女...........丈夫亦是一個滴滴仔.........
她初初想勸服丈夫戒毒........點知最後自己都染上毒癮..........沉倫毒海10多年.......
她邊哭邊跟我說........
"我老公好錫我ga........每次見我辛苦.........就會周圍搵o個d野俾我食........"
"我老公好愛我.........我好想落去陪佢........."
"點解你地要救我...........點解唔俾我流血死...........點解要同我做手術........"
xyz..........suicidal idea..........=.="........

一開始.........她蠻拘謹的.........傾了一會後........人好像輕鬆了.......
之後就係度講解道友的日常生活.......她依靠綜援生活.........住公營房屋...........
每日都去美沙銅診所.........拎美沙銅........
之後就係診所附近遊蕩.........同其他道友"交流"& "交換物資"......
佢好坦白咁話自己醉翁之意不在酒........只係想同其他道友"拎野"..........
佢一臉自信的炫耀自己甚麼毒品都試過..........吸毒手法仲要極度熟練...........
依d 野.........有咩咁值得驕傲...........=.=".......
言談間.........佢流露了一種..........想戒又戒不掉的矛盾...........
吸毒........一失足成千古錯.............時下的青少年..........真係要引以為鑑.........

最後.........跟她交談了一個多小時..........我就出去繼續工作...........
臨出去的時候.......她跟我說........"姑娘.........多謝你.........."
雖然唔知能夠幫助她甚麼...........但at least 她沒有再哭了........
見她心情好多了..........仲係度哼歌仔.........我想她emotionally 應該穩定下來了..........
跟她交談的過程中...........聽到了不少道友用語........
自己以第一身的身份去接觸她的故事...........跟平日睇"星期X檔案"的感覺很不同..........

社會上.........依排時興"真人圖書館"...........
以真人面對面的溝通方式...........去explore 人家的故事.........
人的閱歷本身就是一本活生生的書.........
每一個人都有自己的故事............不管是正面或負面...........
或多或少........都會令閱讀者一個反思的機會...........
依個晚上..........我就閱讀了一本"滴滴仔的故事"..........^v^........

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!