2012年3月2日星期五

馬灣一日遊‧挪亞方舟

今天.........是我們馬灣一日遊的大日子...........
整個星期都天陰陰...........雨濛濛...........
未去之前..........心想........今天都是與雨水為伴...........點知..........竟然讓我遇上1/7的機會..........太陽出來了!!!!!!

有美好的天氣.........心情好多了.........
如時的到中環碼頭集合............就一起搭船去珀麗灣了..........

第1站:  馬灣東灣泳灘
一出碼頭........就見到依個醉人的沙灘..........
沙灘上遊人不多...........寧靜的.........聽著海浪聲...........
Picture
依個沙灘最吸引之處...........係可以遠眺宏偉的青馬大橋...........
遠處有一層薄霧.............耙橋底都蓋著了.............若隱若現的........又係另一種美.........
Picture

第2站: 挪亞方舟
挪亞方舟的故事..........
創造世界萬物的上帝...........見到大地上充滿罪惡的行為.........計劃用洪水消滅惡人.........
但人類之中.........有一位好人......名挪亞............
上帝就指示挪亞建造一艘方舟.........並帶着他的家人及動物上方舟..........
方舟建成時.........大洪水也開始了.........遮蓋大地四十晝夜............
陸地上的生物全部死亡..........只有挪亞一家與方舟中的動物存活.........
大洪水退卻後........挪亞才走出方舟.........

挪亞方舟.........是根據《創世紀》中挪亞方舟的故事作為藍本建造的.........
Picture
入場費HKD$130.........Picture

主廣場.........
方舟好大的..........好難影到整艘船............
PicturePicture
可愛的地球小子.........我地真係要好好愛護地球.......
Picture

方舟花園..........
周圍都放滿了各種野生瀕危動物的雕塑.........造型栩栩如生........
wa! 一群動物衝出方舟la!!!!
Picture
長頸鹿&青馬大橋...........好得意......^3^.......
Picture
藍天中的月亮..........
Picture
飽覽青馬大橋的壯麗景色...........
Picture
Picture

珍愛地球館..........
依個係一個多元智能兒童博物館..........
小朋友版百子櫃.........全部放有玩具............
Picture
雖然佢地的target group 係小朋友.........但我地都玩得好開心.........Picture
拼出自己的名字...........
Picture
依d積木現在已經好少見了..........我又發揮一下我地的小宇宙..........
haha........勾起不少童年回憶............
PicturePicturePicturePicture

方舟生命教育館...........
依個係一個以生命教育為主題的展館............
PicturePicturePicturePicture
巧克力黏土工作坊...........
職員就話臨時有團體booking........叫我地快d快d再快d............=.="......
我都唔明.......點解咁趕時間都邀請我地入去..........=.=".........
Picture
最後.........極速完成的作品............
Picture

多媒體博覽館..........
利用多媒體展出大自然的奧秘............傅達愛惜地球的訊息..........
有3D, 4D影院........感覺很cyber 的........
Picture
數碼人體測值機...........omg.......我只值$315.1!?
Picture
方舟的模型.........
Picture
PicturePicture
仲有好多睇落好假......其實係真的小動物.............*O*.........Picture
Picture

挪亞方舟其實唔係好大.......但我地影下相.....慢慢行......卻足足逗留了一整天.........
唔算好多野玩........比較適合一家大細來參觀...........
整天都沒有太多遊人..........如包場般..........感覺實在太好了.......
今次到此一遊.........短時間內.......我唔會再黎ga la...........

溫馨小提示:
遊人持有挪亞方舟的門票...........可以離開樂園用膳........
走到樂園的大閘旁.........工作人員會在手背上蓋上一個印......
憑著印子可以再次進入園內參觀........咁就唔駛捱著肚餓遊覽了............^3^.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!