2012年3月22日星期四

紙盒藏猫

快要搬屋了......
這幾天.........只要有時間............全都拿來執拾行李...........

放左工.........明明好疲累.........
好想跟周公子約會.......但都要趕返家中收拾...........
xyz.........又要搬又要抬..........累累的..........我在做苦力............=.="..........
雜物多又重..........女人真是太鐘意買野了...........>.<"........
搬完屋..........可能我會操到兩舊老鼠仔.............=.=".........

當我正忙於執拾的時候...........
心裡只想著.........快點快點完成..........就可以抖抖了...........
可惜..........依d 時候總係遇到阻滯的............
邊個咁大膽阻住我? 咪就係肥袓.........*O*........
隻肥猫好百厭.........一開始就係度跑黎跑去...........xyz.............
xyz..............乖乖地坐係度..............可以嗎!?

突然........一片寧靜................我又繼續努力的執拾............
正要把一大疊好重好重的書掟入紙盒之際...........
嚇死我.............佢唔知幾時跳左入個紙盒裡...............*O*..........
差少少就壓親佢la...............=.="........
我想佢乖乖地坐係度..........但唔係坐在我的紙盒內ya...........>.<"........
抱起隻肥猫.........拎佢去另一邊.........
過了一會.........又跳番入去個紙盒.........
如是者..........同一動作做左好多次...........都係咁...........=.="..........

我明白..........紙箱對於猫咪有一種莫名奇妙的吸引力........
omg............咁多地方唔訓............係都要阻住我...........
大帝...........我讓張床俾你..............唔該你俾我執野.......>.<"............
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!