2011年6月12日星期日

果洲群島

今天.....期待以久的一天......
等了足足一個月......終於讓我等到了.......
我一直都好想去一去果洲群島lei......

昨天.......下了一整天的雨......仲要黃色暴雨警告......=.="......
心想.....應該落夠了.....今天會好天嗎?
我祈求今天不要下雨.......點知.....人算不如天算.......
結果......清晨時分.....仍是掛起了黃色暴雨警告......=.="......
個天應該唔係幾鐘意我......點解我要到郊外去.......總係要跟雨水為伴....?

天公不造美.....但活動如期舉行.......
去集合地點上船......仍是下著雨.......天陰陰的......
Picture
船開得好快......浪又大.......橫風橫雨.......周遭濛瀧一片.....
Picture
haha......0947毅行小隊終於重聚!!!
Picture

果洲群島......位於香港東南部.....在清水灣對出的海面上......
果洲群島的主島包括北果洲.....南果洲.....東果洲......
而今日的目的地就係北果洲&南果洲.......
因為清水灣半島以東的島嶼大多為火山岩地質.......
在缺乏天然屏障的情況下......岩石抵擋不了千萬年的侵蝕風化......形成嶙峋的地勢.....
依個亦係吸引我去的地方......

先登上北果洲.......
要先乘坐駁船......先可以登上島上......
沿小路撐著傘子不停的向上走.....走至山腰處.....向左走.....
會見到北果洲全島唯一一座建築物--- 一座編號200的白色燈塔.......
PicturePicture
從燈塔行出一點點......會看見一個小島.....
遠看以為有路可以走過去的.....近看先知......原來是海中心的一個小島......
Picture
唔好講笑.......望落去真係有dd 驚 lei......=.="......
Picture
沿原路走.....向右轉......會看見一個極震撼的畫面......
會見到一幅斜度~45度的大岩坡--- 傅說中的月球崖......
平滑的表面........像被刀削平了般......好狀觀lei !!!!

Picture
旁邊滿佈豎立的巨大六角形火山岩柱群........
咁大面積的火山岩柱群.......真的是第一次見lei...........
Picture
一個又一個的六角形......大自然的威力.....真的是太厲害了~~~~
Picture
六角形岩柱倒下了.......因形狀似棺材......所以名為西式棺材石~~~
Picture
島上長年累月受到海浪強風的侵蝕......風化嚴重....
即使係堅硬的石頭也變得脆弱.......形成各種奇特的形狀.....
Picture

之後又再次上船.....向著南果洲前進.......
登上南果洲後.........雨停了.......太好了......^3^......
Picture
南果洲著名的虎口大門......其實係一個地理現象.....名為"海蝕拱" (sea arch)......
島嶼長年累月受到海浪的沖擦侵蝕.....形成凹進去的洞穴......名為"海蝕洞" (sea cave).....
當島嶼兩端的海蝕洞......不斷受到海浪侵蝕......最終兩洞打通了......就會形成海蝕拱......
好大的一個海蝕拱lei~
Picture
近看其實有好多垃圾lei.....應該是海浪捲上岸的......
Picture
慢慢的向著山頂走.....向下望......景色真的很美~~~~
Picture
行到上去山頂.......天亦開始亮起來.....烏雲終於四散了.......|
之後太陽伯伯都出黎say hello lei!!!
Picture
山頂望出去.....這是東果洲嗎?
Picture
在懸崖邊影相.....我怕得要死lei....
我唔會再行出一步ga la........*O*.....
Picture
太陽高高掛.......甚至有一點點曬.......*O*.........
島上有好多這種植物......唔知叫咩名lei~
Picture
南果洲上唯一一庭建築物---- 天后廟......
轟立在山頂上.....紅色的外牆.....好搶眼lei~~~
這座迷你天后廟是應該是香港最細的一座寺廟......
內裡供奉著天后娘娘.....一直以來都保佑著出海捕魚的漁民....
Picture

走過南北果洲後.....落海玩左陣水.......又係時候上船了......Picture
到左鯉魚門.......
Picture
一排排的水上小屋.......好美lei.....Picture
南北果洲一日遊結束了.......多謝各位搞手!

今次果洲之旅........勾起了好多中學時的回憶......
見到的奇石.....都是以前geog 堂學過的......
見到實物......令人終於能夠將理論和現實融為一體.......
慶幸地.....放下書包多年.....我沒有將所有野都還給老師lei......^v^......

走出繁忙的都市人生活.....暫時把各樣的壓力負擔放下.......
到郊外走走......即使甚麼都唔做......看看天.....看看海......都是一件嘗心樂事......
這就是大自然可愛的地方ma.....心情輕鬆了.......人亦開心了......^v^.....

今天.....經歷了日曬雨淋......大自然真的變幻莫測.......
島上的各種奇形怪石.....不禁驚嘆大自然的鬼斧神工lei.....
人類在自然界中是多麼的渺小ya......
我明白.....即使耗盡我的生命, 時間......都改變不了自然界絲毫.....
我只是不明白.....點解每一次都係同雨水做朋友.......
早唔落.....遲唔落......係要我去玩先落雨......
下次......可以停一停雨ma?

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!