2011年6月19日星期日

下水禮‧赤柱聖士提反灣

今日.......無無聊聊的......又無人約......
原本諗住去泳池游下水.....搣走o個d 千年肥膏......
點知家姐提議去沙灘曬太陽........我好耐無去過.......就跟左佢去lu.....

我地~3時去到赤柱.......
wow......超多遊客ya !!!!! 好多人......好逼.......*O*.....
今日天氣真的真的超級好!!!! 好開心~~~~
久違了的藍天白雲......太陽伯伯又出黎say hello~~~
唔去沙灘真係浪費了~
Picture
今日的目的地---聖士提反灣.......
yeah.....I am coming!!!!
Picture
了解我的朋友......都知我唔太鐘意曬太陽.........
曬左一陣太陽........我已經急不及待要跳落水玩lu~~~~
水質混混濁濁的.......看不見底........而且水底有好多大大小小的礁石......
我見到有泳客唔小心被礁石割傷腳......血如泉湧........*O*.....
要一百萬個小心lei.......我唔想血染聖士提反灣ya.........*O*......
我游水一d 都唔叻.......所以完全無打算游出去.....
只係水中浸下玩下水......即使32度高溫下........都唔覺得熱ya~~~
Picture
浸夠了.......攤在沙灘上曬曬太陽......
看著美麗的海灣.......聽著動聽的海浪聲.......跟家姐聊聊天......
真係好寫意.......所有煩惱都暫時放下.......
Picture
太陽快要下山了.....我都係時候走lu.......
Picture

我一向都好憎夏天.....因為唔鐘意流晒汗成身濕晒的感覺.......
不過可以去沙灘悠悠閒閒咁玩下水.....突然又覺得......夏天其實都唔係咁討厭je........
好多野......一開始有bias......可能試多次......會有另一番體會......^v^.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!