2011年6月26日星期日

海棉寶寶之薄餅的故事

一個禮拜又過去......又係返night shift 的時間.....
週末的晚上......好多朋友都在外面狂歡作樂......
跟我共渡週末的......卻是海棉寶寶........=.="......

通常週末的晚上.....都會比平日輕鬆一點......
但海棉寶寶成晚行黎行去........明明無urgent 野搞......我都唔知佢忙d 咩........
問佢有咩可以幫手......佢又一副驚死我接觸佢d patient 的模樣.....
我就唔理佢 la..............

凌晨1時多.....我餓了.....就係度吃東西......
海棉寶寶又如常的拿了一杯不知名飲料出黎........
我...."海棉寶寶.......你唔肚餓ga?"
海棉寶寶...."我夜晚都唔會點食野.....唔慣夜晚食野......."
我...."哦.....你好細食wor.........."

凌晨2時多.....當值的醫生突然拿了一盒pizza入黎......
只吃了1/5.....係最近新推出的Pop pop批....
我已吃了Night food......對pizza 亦沒有興趣.......就隨手放了pizza 在一旁......
依個係Pop pop批的構造.......
Picture

凌晨4時多.....海棉寶寶終於坐下........去左pantry 食野.......
如是者......過了30mins.....佢滿嘴油光的走出來......又唔抹嘴.....=.=".....
咁輪到我入去拎水飲......看見那盒pizza放了在桌子的中央....
好奇打開一看........嚇了我一大跳......*O*......Picture
omg!!! 海棉寶寶一個人吃了接近1/2! 咁係細食的表現嗎? *O*
最重要的係......佢竟然食晒pizza上剩餘的配料......
肉球? 菠蘿? 大蝦? 香腸? 全都不翼而飛!
餘下一粒小小的車里茄......一小塊只有少量芝士, 有一個個坑洞的批皮.......*O*.......
一副食剩的模樣........好心佢就掉埋佢la.....
雖然我對pizza沒有甚麼興趣.....亦唔打算食.......
但佢明知我未食.......佢咁樣.....會唔會有d過份呢? 真係自私到無朋友......=.="

隔左一陣......我走番出去......海棉寶寶係度睇緊報紙......
我...."海棉寶寶......你唔算細食.....半個pizza都食得晒....."
海棉寶寶...."我見無人食.....先食埋佢.....仲有d係pantry.....你快d入去食la....."
我...."我見到......都唔知邊個咁無品挑晒d 餸食....又唔食d批皮.....又唔掉左佢....."
海棉寶寶...."..........." (佢繼續扮睇報紙......)
我...."你食o個陣有無餸ga?"
海棉寶寶....".........你睇下.....香港d 教育真係做得唔好........." (佢意圖拆開話題....)
我...."香港d 教育梗係做得唔好la.....做得好....就唔會有人食野咁無品la.........."
海棉寶寶...."........"
之後.....又係一段沉默的時間...........

我心想.....海棉寶寶應該會明白我話梗佢la.....
正常人都會入去pantry 掉左盒食剩的pizza.....唔會俾下一更的同事知道ma.....
點知......臨收工......我聽到佢叫A更的同事食pizza.......*O*.........
我真係唔知......佢係真傻or 假傻.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!