2011年6月18日星期六

海棉寶寶之強姦犯

海棉寶寶咩構造ga......=.=".....

海棉寶寶......佢依排長night (即係日日都返Night shift only).....
人人都有份跟佢一起返Night shift......今日......輪到我了.......

當我如常的開緊針藥之際.....
海棉寶寶...."我8 月先走........人都未走.....咁快樓下o個個極品就上黎la....."
(海棉寶寶離開了......極品係將要轉上黎我地病房工作的一個senior 同事......)
我...."可能想佢早d適應lei......"
海棉寶寶...."你知唔知佢成日sick leave...又唔做野.....成日點d細ge....總之就係極品la...."
我...."um.......都有聽聞過......."
海棉寶寶...."如果佢係好野.....就唔會好似垃圾咁俾人掟黎掟去la......"
我...."咁又唔一定ge....海棉寶寶你咁多才多藝....都去過好多個ward....度度都留唔長....."
海棉寶寶....".......我點同........"
我...."哦.....明晒.......double standard......"

隔左一陣......
海棉寶寶...."點解你會識極品ge?"
我...."我以前做學生o個陣.....被賣左落去一段時間ma......o個陣佢仲大緊肚....."
海棉寶寶...."大緊肚? o個陣我係樓下做緊ga wor......點解我無見過你ge?"
我...."但我肯定我見過你....."
海棉寶寶...."係? 無咩印象....."
我...."o個陣你同極品成日叫住我做野........我唔會記錯......."
海棉寶寶...."係咩....?"
我...."你同我講過......話你插過2000條foley ga.....我依世都記得ah......"
海棉寶寶...."係ah...." (插foley 都拎黎炫耀......都唔會有第2個人咁無聊.....=.=")
我...."o個陣你仲話自己食齋 tim....."
海棉寶寶...."哦.......係ah......我有排食齋......"
我...."但我o個陣見住你食牛腩......"
海棉寶寶...."你做咩咁留意我?" (扮鎮定....但掩蓋唔到佢被踢爆而慌張的一面..........)
我...."當然la.....我咁大個人......都未聽過牛腩都算係齋....."
海棉寶寶...."........."

又隔左一陣......
海棉寶寶睇緊報紙......突然打破沈默......
海棉寶寶......"依家d人好畸型.......報紙唔憂無新聞......."
我...."係ah.....d人咩都做得出....."
       "之前有單新聞.....有個70幾歲的阿婆被人搶野.....仲被強姦.....真係好變態.....好慘....."
海棉寶寶...."我都有睇依單新聞........真係好慘......" (海棉寶寶一邊係度猙獰咁大笑.....)
我...."係ah.....個阿婆咁老......仲被人搞.....一定身心受創 la....."
海棉寶寶...."我係話個賊好慘......個賊飢不擇食.....連個阿婆都哽得落....."
我...."o下? " (我係咪聽錯....?........*O*)
海棉寶寶...."個賊係真正的受害者......都唔知有無心理問題.....可能對女人無晒興趣........"
我...."o下? 你依d 咩logic....? 明明個阿婆先係受害者......" (........=.=")

海棉寶寶雖然擁有男性化的面孔......
但理論上.......應該........或者........可能係一個女人.....
不然.....香港的女性有危險la.....佢絕對有potential 去做一d aggressive 的行為......
佢個腦都唔知咩構造........完全唔係一個正常人的邏輯........
作為一個女性.....竟然會同情一個強姦犯......
唔好意思.....我真係接受唔到.......*O*......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!