2010年5月22日星期六

Day 1 伊斯坦堡 上篇之伊斯坦堡我來了

2010年4月12日

今次搭 turkish airline.......
機票唔平......但要直飛土耳其.......沒有太多的選擇.......

機上好多外國人.......亞洲人面孔的......真的不多........
坐在窗口位.......隔離位係一個香港女人...係一個孕婦......
佢個肚都挺大lei.....我諗.....都有5, 6 個月大.....
大著肚子坐飛機......一定low back pain la.....
唔通佢老公係土耳其人? 我只想到依個原因.....會令一個大肚婆去咁遠的地方.....
就係因為咁...我都唔敢去咁多次toilet......
費事要大肚婆起身俾我出去.....sigh....唯有fluid restriction ......
飲少d水.....唔好去咁多toilet....
Picture
平日返工.....總係俾人笑我矮小......
但今次搭飛機.......我就發現.....其實生得矮......都有好處ga....
我可以成個人縮上去個坐位訓.....又可以好似係屋企咁打側訓....
生高d生肥d.......都做唔到lei.....突然好自豪tim~~~hoho~~
飛機餐都有點點的土耳其特色........味道還好ma....
Picture

坐左12多個鐘的飛機......
早上的0530......終於到達土耳其伊斯坦堡的Ataturk Airport .......
雖然keep 住有訓.......但整個人仍然係累得要死.......
但點累都好......到達依個奇妙的國度......心惰仍然係極度雀躍的.........
"Welcome to Istanbul!!!"
Picture

一去到istanbul......佈滿著好多我唔熟識的文字........好陌生lei......
由機場去hostel.......要先搭Metro....再轉電車.......
初到貴境.......我連怎樣買票都唔識.......
正當我地拼命搵旅遊書.....煩惱緊點買之際.......
一個當地人就主動走過來幫我地.....
佢用好有限的英文+body language........教我買票.....真的非常感激佢....^3^
其實唔算好遠.........但要拎著luggage上上落落.......都幾吃力lei......
istanbul 的metro比 hk 的mtr 短得多.......似小時候的電汽化火車......
正值上班時間........逼到變吞拿魚la......Picture

今晚住的hostel 在Sultanahmet..........諗住近d 景點ma.......
好唔容易......終於搵到間hostel la.....
敲一敲門.......開門的係一個頭髮蓬鬆......衣衫不整的後生仔......應該係未訓醒......
我以為自己去錯地方lei.....haha....我地又係早左d ge.....
佢先請我地上房等一陣....好勁.....一個人拎兩件行李上幾層樓梯....鬼佬真係鬼佬....好勁!!!
間房唔算好大......當然無相片show出黎咁靚.......
不過價錢唔貴.......又有獨立toilet......好醜都不過係訓一晚......唔理lu.......
隔一陣......一個身型魁梧的大漢就唔知由邊度走出黎.....
我諗.....應該係後生仔的爸爸ma.......雖然唔係好似樣.....
佢幫我地辦好手續......又幫我地買好車票.......
haha....太好la...初初我仲為左唔知點買明天的車票而煩惱lei.....
Picture

洗過面......settle 一切後.......都係時候出去la.....
做左一個早上的苦力.......肚餓la......由一個豐富的早餐開始!!!
街上靜靜的.....大部份的店子都仲未開.......
行左一陣...都唔知食咩好.....就求其搵一間裝修ok的店子......
Picture
我地原本係想食意粉ga.......
個waiter 一見到我地.....就極度熱情......熱情得令我覺得有點兒不知所措.....
佢煩左我地好耐......係要人地食mixed kebap......
算吧......還掂我地遲早都要試試........
但成餐等左勁耐......人客又唔係多......
等左45分鐘.....佢先同我地講話個kebap煮燶左.....要再煮過......=.="
我係土耳其的第一杯土耳其茶......
加一,兩粒方糖......苦澀的茶味.....夾雜著小小的甜味......味道蠻好的......
Picture
先黎一盤又乾又咸的包包.......
Picture
有兩種醬........
右面的: 疑似yoghut+香草的醬...........酸酸的.....
左面的: 疑似蕃茄蓉+香草的醬..........咸咸的......Picture
Mixed Kebap......
我地係唔食羊肉ga.....好怕個種穌味........
點知.......依碟野.....除左兩隻雞翼.....其他non-lamb肉類都好穌lei....
仲要因為有d溝通的誤會...一盤變左兩盤....xyz.....Picture
就係依個waiter......我估佢可能係老細.....
佢勁得閒.....每5分鐘就走過黎同我地講野......叫我 "My girl"..........頂佢......
初初還可以.......後期真係覺得有d煩.......
咁多張檯唔去.....係要走黎我地個張......=.="
我地想plan一下行程都唔得......俾個機會我抖下都得gua......
又問我今晚得唔得閒......去disco wor......=.=" 你估我傻ga咩......
PicturePicture
臨走比左張卡片我....叫我今晚得閒就搵佢.......
仲要唔俾我走......話叫我去佢個天台睇風景......我好堅持先走到ja.....=.="
最後....依餐盛惠66TL.....有點被騙的感覺.....仲要俾佢鍚左啖!!!!
不過唔理la.....我已經係度浪費左2個鐘la!!! 快d比完錢走la.....走遲d比佢溶左都似.....!!Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!