2010年5月25日星期二

Day 1 伊斯坦堡 下篇之夕陽下的清真寺

2010年4月12日

第3站: : Blue Mosque 藍色清真寺
藍色清真寺......建於17世紀.....原名蘇丹艾哈邁德清真寺 Sultanahmet Camii.......
因寺內的牆壁舖上藍+白兩色的伊茲尼克(Iznik) 磁磚,所以有藍色清真寺之名......
它位於舊城區.......面對著聖索菲亞教堂.......有六根高高的尖塔的.....
每隔一段時間......就會傅出禱告的歌聲.......
PicturePicture
土耳其人會在進入清真寺前......先在這兒潔淨自己.....PicturePicturePicturePicture
PicturePicture
清真寺係莊嚴神聖的.......
進入清真寺前.....要先除鞋......女士更要披頭巾......
天花都有美麗的圖案.......色彩斑斕.....
PicturePicturePicture
地毯好鮮艷......
Picture
真的好靚.........
Picture

當我地全情投入影相之際.............
遇到一對好搞笑的男女........
驟眼睇.....你地覺得佢地係咩關係lei?
情侶? 咁就錯la.....佢地係兄妹!!! haha!!!
依個唔係重點......重點係....佢地叫ah da 幫佢地影相........
係用ah da部相機幫佢地兩個影相!!!!!
但佢地又無要求我地send 返俾佢........真係100000000萬個莫名奇妙!
唔通佢地想係我地依次旅程中留下點點的回憶?
如果真係咁......我只可以講.......佢地成功左la.........=.="Picture

夜晚8點多.......太陽開始下山la.....Picture
依種天色...我真係好耐無見過la.....好靚lei~~~ >3<Picture
最後.......我終於終於見到海la.....不過係o係hostel 的天台.......Picture

我第一天係istanbul 行程完結la.....
係時候訓覺la......累得要死......=.="

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!