2010年5月28日星期五

Day 3 恰納卡萊 上篇之夜巴初體驗

2010年4月14日

突然....有人敲門......我等左整個晚上......終於到la.....
邊個黎ga lei?
突然紮醒的後生仔起身去開門.......

一個灰白髮的叔叔走左入黎.....佢同後生仔講左幾句土耳其話.....又出左去....
後生仔同我地講....."it s time to go...."
然後就一個人拎住2個行李箱出左門口 + 放埋上叔叔架車.....
嘩!!! 好型好man ah!!! >3<
依個叔叔其實係送我地去otogar (巴士總站) 的巴士公司職員....haha....
由hostel去otogar......只需要30 mins......
夜晚的istanbul 街頭好寧靜lei......街上只有幾個男人......所有店子都關門lu...

去otogar......要先經過一個疑似L2的停車場......極恐怖!!!!
凌晨12點.....終於到la......有幾個人已經係度等緊巴士........
今次畢竟係我地第一次搭夜巴...而且通宵搭夜巴....好似好危險咁....>.< 心情蠻緊張lei.....
其實我地黎緊的目的地係Troy 特洛伊.......而canakkale 恰納卡萊 係去Troy 必經之地.......
所以我地要由istanbul --> canakkale --> Troy.......而搭夜巴就係最慳時間的方法lei !!!
Picture

一上車.......我地兩個吹漲個頸枕......就訓著左.....z......Z.....Z.....
訓訓下....我feel 到個巴士服務員行黎行去......但都無阻我地訓覺.....haha.....
6 個小時的車程話咁快就過左.......
當我再次張開眼的時候......已經開始天光....清晨6點多.....到 canakkale la!!!
我的夜巴初體驗......就係non-stop咁訓訓訓.......z......Z.....Z..... :p

一落車......外面只有11度.....凍到我即刻成個人醒晒......>o<
Tourist informaiton centre 當然仲未開.......
為左相機差電的問題.....我地被逼要係canakkale 留一晚lei.....
改變左我地原本的 plan......依家要拖住個o急搵 hostel .....=.="
搵旅遊書介紹的hostel/ hotel.....全部都full 晒......omg......
唯有靠運氣la.......隨意咁行.......行左好一段時間.....終於俾我地搵到la.....
係hostel 放低行李......梳洗一下......又要再次出門la......
Picture

成晚無食過野.......要買d 野食下先得la.....
依個係土耳其常見的芝麻圈圈......好香好好味ga~~~
Picture

食完早餐....係時候搵車去Troy la.....
我地要去dolmus (類似hk小巴的交通工具) 的車站.........
睇住旅遊書個幅極度簡單的地圖......真係唔知點去......
我地確定左我地大概的位置...朝住西南方行行行.....
沿途不斷問人.....make sure 我地無行錯路.......
行左20mins......竟然俾我地搵到ah!! 太好la!!! ^v^
個dolmus車站好偏僻lei.....又有dd荒蕪的感覺......依度人都唔多個ah....=.="
Picture
唔同公司的dolmus 一字排開......要搵邊架車去troy 都唔易ga....=.="
好彩.....我地遇到一個15,6歲的男仔.....佢唔識英文....
但都好努力咁話俾我地聽係邊一架車......好helpful lei.... >3<
Picture
依架就係我地要搭的dolmus la......係Truva 公司ga....
同HK小巴差唔多大......只有10多個座位......
Picture
車身有木馬的標誌......^v^
PicturePicture

好慘慘......喉嚨開始痛la....
頭重重的....好疲累的......唔通.......唔通.......我作病!?
我唔要ah!!!!!!

等左一陣......開車la.....出發去Troy!!!
dolmus上的乘客唔多.....只有6, 7個........
由Cannakale 駛去Troy....景色由城市變成鄉郊.......人煙愈黎愈稀少......
我好耐無去過郊野地方.....見到鄉郊地方......心情好興奮lei~~~
30mins的車程......只需要4 TL (HKD $20).....好抵lei~~~
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!