2010年5月26日星期三

Day 2 伊斯坦堡 中篇之出門遇貴人

2010年4月13日

第3站: Yerebatan Sarinci 地下宮殿
依座建築物建於拜占庭時代......
然叫做"地下宮殿".....但其實係一座地下貯水池......
入口一d 都唔難搵.....外型好似一個公廁ga.......
Picture
依個貯水池好大......由300多根柱子支撐.....
1987年開始對外開放.....
依度 d 燈光好紅.....好特別的照明......
一入地下宮殿......唔理外面幾熱都好.....都會覺得好涼快......^3^
PicturePicture
水位唔算高......
依d係咩野??? 係肥美的魚ya~~~
Picture
可以因為依座貯水池係地底......
好多水由天花滴落黎.....唔知係咪地下水lei?
所以個地真係幾濕幾跣.....要好小心lei....我唔想係度PK ah!!!
"Attention! Ground is slippery!"
Picture
貯水池後方有2根並排的柱子.......
柱子底部有美杜莎 (Medusa) 的頭像......
我要介紹一下Medusa先......佢係希臘神話的蛇髮恐怖女妖!!!
傳說話看到她的人會變石頭ga!!!
一個係倒轉的.....
Picture
另一個係側面的.....
Picture

一離開地下宮殿.........就感覺到外面的熱力lei.....
土耳其的溫差比較大......中午好熱......晚上又好凍........=.="
慢慢行落去香料市集.......諗住一路行一路影下相......
其實都唔係近ga.....都行過幾個車站ga.....
經過見到的中央車站.....影完相要即閃la.....周圍有好多男人遊蕩.....好似好雜咁......!!!
Picture
繼續向下走.......行到去海邊la.....
依個係 Bogazici 博斯普魯斯海峽.....
好大風lei.....吹到頭暈.....=.="
Picture
有好多遊輪停泊係度.......
Picture
一路行一路行........仍然見唔到下一個目的地----香料市集.....
我的地圖的標示好簡單......我只知自己已經行到附近ga la.......
路在口邊...... 去問一問人ma......
可惜....問左好幾個人......唔係唔知係邊.....就係唔識英文.......
正當我地有dd 沮喪之際......我就遇到她......
她係一個當地女仔.......好傳統咁用頭巾包著頭+一件杏色長褸......
佢英文唔算好靈光......但人就超友善ya!!!
佢好盡力令我明白點樣去我的目的地......
可惜言語不通........我都係唔明.......佢明明唔順路......但竟然帶埋我地去ah......^v^
沿途我地用大量的body language + 少量的英文.....傾左一陣......
haha.....我地都溝通到ge.....body language 真係世界通行ga!!!
我又出門遇貴人la!!!! 100000000000個感激ah !!! >3<
Picture

第4站: Misir Carsisi 香料市集
香料市集由1660年開始變成市集......有3個圓拱型的頂頂.....其實好容易認ga!!!
香料市集的規模比大市集少得多.....售賣的商品亦較平民化......
顧名思義.......依個市集有好多香料店.......同時亦有好多售賣食品, 藥草, 紀念品的店子.......
PicturePicture
閒日都好多遊人ga....要行都唔容易ga!!!
PicturePicture

離開左香料市集......
da 話想去埋鄰近的魯斯特伯夏清真寺.......
我地的行程係相當flexible 的......去邊都無所謂......一切隨心la....
根據旅遊書所講......要由香料市集徒步走5分鐘.....從香料批發店的街口轉進去就會見到......
問題係......香料市集有幾個出口......香料批發店又有好多間.....
問當地人又無咩人知......真係考起我lei.....=.="
最後.....憑直覺 + 運氣.....竟然俾我地搵到個街口ah.....
由香料批發店的街口轉進去.....會經過一條有點兒恐怖.....又黑又暗的通道.......
依條通道.....同<<香水>>o個個男主角成日殺人個條街好似ga.....諗起都驚.....>.<
Picture

第5站: Rustem Pasa Camii 魯斯特伯夏清真寺
依座清真寺建於1561年......歷史悠久.....
表面上毫不起眼......內部其實都相當華麗......
雖然位於熱鬧的市集附近.....但依度卻寧靜得很.......
黎依座清真寺的遊客唔多......想靜靜的欣賞......係一個不錯的選擇......
PicturePicturePicture
內裡的色彩相當鮮艷......
PicturePicturePicture
依個係正門.....但封左唔俾遊人進入......只容計信眾由此進入......
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!