2010年5月29日星期六

Day 3 特洛伊 中篇之木馬屠城記

2010年4月14日

木馬屠城記.....真or 假ga?


第一站: Troy 特洛伊遺跡
我地到達la......好開心lei....我地成功左......比其他旅行團早到lei.....^v^
依個係特洛伊遺跡的入口.....
Picture
特洛伊遺跡係世界文化遺產.....點都要去一去ma....
聞名中外的<<木馬屠城記>> 就係依度發生......一直以為係一個神話故事....
後來經過考古學家的考證......原來荷馬的史詩<<木馬屠城記>> 係真有其事......
Picture
先講講 <<木馬屠城記>> 依個故事先......
特洛伊的王子帕里斯 (Paris) 暗戀希臘斯巴達 (Sparta) 王妃海倫 (Helen)......
後來帕里斯更把海倫帶回特洛伊......憤怒的斯巴達國王就率100000大軍進攻特洛伊......
但特洛伊的城牆堅固......久攻不下......展開左長達10年的特洛伊戰爭......
希臘大軍就扮撇退......遺下一匹巨大的木馬......
特洛伊人以為戰勝....就打開城門把木馬拖進城內......更放下警戒......狂歡慶祝......
晚上.....藏於木馬的希臘士兵就悄悄打開城門.....裡應外合下....成功攻陷特洛伊............
最後王妃海倫被送回斯巴達.....
依個就係傳說中的絕色美女---王妃海倫!!! 靚唔靚就見仁見知la.....^v^
Picture
依隻木馬當然唔係當年<<木馬屠城記>> 那一隻la.....係後人仿製而成的~~~
木馬建於1975年......約2層樓高......可以進內參觀ga~~~
PicturePicture
我係木馬入面ga..... 大家睇唔睇到我ah?
Picture
木馬入面......樓梯好狹窄lei....要好小心唔好PK ah......=.="
Picture
特洛伊遺跡.......幾千年前係一座城池........經歷過多個朝代的更替......
因為各種天災還禍......城池經歷多次催毀 + 重建......
所以.....城池的遺跡是一層疊著一層的.......特洛伊共有7層遺跡.......
遺跡的範圍好大......能夠想像到.....幾千年前的特洛伊係好繁榮好宏偉的!!!!
Picture
Picture
Picture
倒塌的神殿柱子......Picture
小劇場.......Picture
睇完遺跡.......仲有30分鐘dolmus 先黎.......
我地有印象.......售賣紀念品的店子係正門附近.........
但要行幾遠......就真係唔知.......諗左一陣......都係決定去睇一睇.....
急步走左一會兒.....都係見唔到路的盡頭......
Picture
繼續努力的走.....轉個彎.......幾間售賣紀念品的店子就出現係我面前......太好la~~~
幾間店子賣的東西.....其實都係大同小異......都係圍繞著木馬lei.....
Picture
買左少少手信......同老闆娘合照.....^v^
Picture
買完手信.....只剩下10分鐘.....要半跑半走的返回遺跡入口的dolmus 車站......
隔左一陣.....dolmus 黎la.......又係半小時多的車程.......

中午12點半......終於由特洛伊到Canakkale 恰納卡來la.....
我只食左一個芝麻圈圈ja....肚子餓得咕咕響.....
走過好幾間食店.....終於揾到一間比較多人+有飯食的店子....
依間店子好地道.....一般旅客應該唔會黎......
一入去.....可能比較少亞洲人來依個地方....
侍應們都好熱情lei....努力的介紹唔同的食品......
好開心lei....有飯, 菜, 肉食.....又有湯飲......好感動~~~yummy~~~ ^v^
其他食客無點咁多東西ga.....我地好大食.....餓得要死la....haha.....
Picture
依張相dada幫我影ga....佢專登影埋後面個waiter.....haha~~ 型唔型?
Picture
 好滿足的一餐!!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!