2010年5月27日星期四

Day 2 伊斯坦堡 下篇之尋"寶"記

2010年4月13日

第6站: Yeni Camii 耶尼清真寺
依座清真寺係香料市集隔離......
建於1567年......有400多年歷史lei......

"Yeni" 的意思係"新建築".....其實內裡同藍色清真寺好似ga.....
都係好華麗的一座清真寺......
好多人......但佢地唔係o係清真寺內禱告.....而係坐晒係清真寺外的梯級.....
有d係度吹水, gathering......有d係度影相, 唱歌......有d係度野餐, 刨粟米......+o+
睇黎清真寺係當地的聚腳點.....
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

行左咁耐....肚仔餓la.....要搵一d小食頂下肚.......
如果我係hk.....一定篤魚蛋燒賣la....
不過.....係土耳其......佢地d小食一d都唔少 ga......
其中一種最常見的.....就係粟米.....
2TL一條粟米......有兩種選擇---烚粟米 + 煨粟米.....
Picture
我今日試左煨粟米.....粟米都煨到黑黑的......
用片粟米葉包著......再灑上少少鹽........
一咬落去.....第一個感覺係.....d粟米好煙韌....!!!有鹽的部份好食d~~
好唔客易先食晒條粟米.......個牙骹好軟lei.....用左唔少energy先食完呢.....=.="
我還算好ma....ah da 仲慘......佢個頭+口都細過我......
佢一路食o個條粟米.....個額頭d血管一路係度彈跳.....
如果依個時候要係佢個頭set hep block ......應該好容易....keke!!!
(hep block: 靜脈注射的藍色豆子, 要先把一條小喉插入血管....再留下一個藍豆在皮膚上for 靜脈注射)
Picture

第7站: Galata Koprusu 加拉達橋
橫跨博斯普魯斯海峽的一座大橋.....
中間係8線行車的馬路 + 電車.......行人路則在橋的兩旁......
好多車來來往往.....係連接舊市區和新市區的重要橋樑....
兩旁的行人路上....有好多人係度釣魚, 擺攤檔......好熱鬧lei~~~
PicturePicture
我地由舊市區行左去新市區......
新市區同舊市區的style完全唔同ga.......
再行番去舊市區......我諗依條橋好長.....有 1km ma?
行左好耐.....又曬到阿媽都唔認得......行到我死死下....
Picture

行返去熟識的舊市區......搵d野食下 + 抖下先......
又係食kebap.....係土耳其通街都係kebap的店子.....
味道都係普普通通ma.....只求裹腹.....唔好太揀擇 ma.....
Picture

第8站: Bozdogan Kemeri 瓦林斯水道橋
依條橋建於羅馬時代.....長800m......有2層的......
由郊外引水至皇宮的地下貯水池......即係地下宮殿.......
依家依條橋當然唔會再用作引水道.......變成一個旅遊景點 lei!!!
有好多車駛經水道橋....車來車往......好繁忙的一條行車線~~
近望真係覺得依條橋好宏偉ga!!!
PicturePicture
Picture

去完水道橋......諗唔到去邊......但又要係街上遊蕩多一段時間.....
返hostel 問一問hostel 主人......睇下邊度有得賣插蘇.......
好奇怪ma? 點解要係伊斯坦堡買插蘇.......唔好誤會......依度的插蘇一d 都唔特別......
只係ah da 無帶旅行插蘇.....一個插蘇又唔夠差咁多部相機的電.....
可能會奇怪.....點解唔係機場買ah? 如果有早知....就無乞兒la.....!!!
為左我地餘下的旅程......有足夠的電俾我地影相.......尋"寶"係必需的!!
我地沿電車路去hostel 主人所講的電子商店街......可惜全部都無....好灰好沮喪lei...
不知不覺.....天開始黑......我地又再次行到香料市集.......
我地又繼續邊行邊搵.....根本唔知邊度會有得賣.......
唔想放棄.......但今天不停的行行行.......身體實在累得很.....
就係依個時候.....俾我地見到一間發亮的店子......
Picture
係櫥窗見到一個同我o個個一模一樣的插蘇.....!!!!!太好la....10000000000個興奮lei.....
第一時間衝入去.....終於買到la!!!! yeah!!!
個老細又問我 "japanese? korean?".....我"no...."
見我要買依種旅行插蘇....又問我"UK?".....我"no....i m from HKG...."
依個樣話俾我聽佢唔知HKG係邊.....我"anyway, it s part of china...."
我就開心的離開la.....香港真的好渺小lei......^v^
依個插蘇要好好保管....我唔想出現第2次尋"寶"記lei!!!
Picture

成功尋"寶"....好開心......
有一種了結左件心事的感覺.....成個人輕鬆晒.....^v^
接下來就係食飯的時候la......
搭車回去大市集.......個度比較多野食lei......
今餐我唔想再食包la.....太dry la......但通街都係食d好乾的食物.....
我地好想食d 有汁的食物都咁難........好掛住屋企的飯菜ya......
行下行下......見到一間意粉店......門外寫著"a big plate of pasta 4 TL"....
wa.....咁抵......我係咪眼花ah?
唔理la......入去睇下先.......真係咁抵+有意粉食ah.......好開心~~~ 由心笑出來ah~~~
Picture

食飽飽.....又要諗下點hea 剩下的4個鐘......
天黑la....天寒地凍......晚上的 istanbul 只有10度ja.....我地去得邊呢?
最後......我地決定返hostel hea.......有瓦遮頭......總好過係街邊遊蕩ma.......

返到hostel....只有後生仔係度......佢型左靚仔左......明顯打扮過....
同尋日朝早個樣完全係兩個人lei.....
無得沖涼......我地梳洗一下+整理行李箱+傾埋行程......都只係10點多.....仲有一個鐘lei....
後生仔係度msn.....仲要玩埋webcam....玩玩下佢不停釣魚.....
我地唔走.....後生仔又無得訓.......唔好意思 lei !!!
時間過得好慢好慢......其實我地都好眼訓......=.="

其間無聊得滯係度影相......hostel 的牆上掛有好多外幣....
haha.....竟然有HKD wor....考眼力的時候......睇唔睇到係邊呢? 10秒要答到!!!
Picture
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1....夠鐘開估la~~~~
Picture

等到夜晚11點多......我已經處於半睡半醒的狀態.......
突然....有人敲門......我等左整個晚上......終於到la.....
我地兩個等左咁耐.....等緊咩lei?

欲知後事如何.....下回自有分曉~~~ ^v^

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!