2010年5月23日星期日

Day 1 伊斯坦堡 中篇之巧遇邪珠阿伯

2010年4月12日

先去Topkapi Sarayi 托普卡普皇宮........
我地沿住電車路.....慢慢行落去.....點知行過龍.......
當我地頭顎顎.....係度煩緊唔知係邊個陣.........
突然......有個阿伯走埋黎.....用唔咸淡英文.....問我地去邊......
之後拎左幾張佢同兩張中國女仔影ge相+幾封信出黎.......話係佢的孫女.......
佢對手震得好犀利.......可能有Parkinson disease lei........
佢好搞笑咁不停用普通話同我地講野......我地聽到一半ga ja......估估下....haha....
最後仲帶埋我地去托普卡普皇宮......實在太太太太好人la......^3^
Picture
伯伯臨走送比我的邪惡之眼+ 卡片......
佢叫我地寄信+ 相俾佢~~~
我地都變左做佢的 "孫女"lu.....
Picture
第1站:Topkapi Sarayi 托普卡普皇宮
依個皇宮係istanbul 的重點建築物.........
從15世紀到19世紀一直都係奧斯曼帝國的中心.......
依座非常豪華的宮殿......金碧輝煌.....是歷代蘇丹辦公的地方.........
依家係museum......收藏著各時代的水晶製品+銀器+中世紀的繪畫書籍+中國陶瓷器.......
其實比起其他外國的皇宮....依座唔算好大......但就相當金碧輝煌.....
好耀眼lei !!!
Picture
Picture
PicturePicturePicture
Picture
Picture
宮殿外係庭院,綠草如欣......種有好多好靚的鬱金香........拳頭咁大朵!!!!
好大鄉里lei....但我真係未見過咁大朵ga~
PicturePicture
依d唔知係咩果實......我覺得好得意......PicturePicture
正當我地預備搭電車去大市集之際......有一段小插曲.....
緣份就係咁奇妙....我地重遇一個人.........
而依個人就係-----邪惡之眼伯伯........即係"grandpa".....
佢想去Misir Carsisi 香料市集....就叫我地一齊去.....
我地表明話要去的係大市集....佢又話陪我地去.....
無辦法....咁一齊上車去.....唔知做咩佢突然中途提早落車......
好似完全唔記得左我倆咁......唔通佢demantia!?

第2站: Kapli Carsi 大市集
"Kapli Carsi" 係土耳其語解作有頂的市集.....係istanbul 最有名的市集.....
依個市集有500多年的歷史.......裡面有多達3000幾間舖頭.......售賣著各式各樣的東東......
大市集的大街小巷.......縱橫交錯.......宛如迷宮一般..........

Picture
要完全行晒成個市集.....都要一定的時間.......
一路行.....不停有店子裡的人問你...."japanese? korean?"
有d 會阻你去路......有d甚至會叫你同佢地影相......
一個半個沒有問題....但當個個都係咁.......真的有點兒無奈.............
唔想浪費時間.....都係唔好理佢地為妙.......
依度大部份商品都標價好高........講價可以講到70%off......好誇張.......>.<
但我真得唔太鐘意依類型的購物方式....
Picture
PicturePicture

去完大市集......
雖然已經下午5點多.....但個天仲好光.......好曬......
咁就隨心係附近走走.......
依度係舊城區的街景........真係幾舊ga.......
Picture
行下行下......就行左去d底衫褲, 成衣, 婚紗零售批發街......
有d似hk的旺角女人街....又有d似深水埗咁......
我遠望....見到疑似海邊的地方......心想不斷向下走......
走到海拔比較低的地方.......應該可以見到海ma.....
一路都係向下行的鈄路........長過彌敦道lei.....
行左好耐都見唔到.......最後.....我地決定----放棄!!!
不過放棄都要行番上去....真的累死人呢......!!!
Picture

行行下......行到電車站外......
我見到依個世界其中一樣最恐怖的生物!!! help!!!
---最恐怖最核突最污糟的灰鴿!!!!!
佢地唔郁由自可......一飛真係1000000000個恐怖!!!!
Picture
依d係咩野? 好似一串串燒咁......Picture
佢地已經肥到唔係好飛得郁.......我好驚佢地痾d雀屎落我個頭度ah!!!Picture

行到上去大市集......天色都開始暗.....
我地需要食少少野+抖一抖la.....
依餐食kebap.....依種kebap同今朝食的唔同........
係用包夾著串燒的肉......都蠻好吃的!!
但依度的枝裝coca cola係無汽ga.....飲糖水......=.="Picture
土耳其人好鐘意攝鏡ga~~ haha~~
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!