2010年9月19日星期日

毅行第4課: 港島連走縮水版

砵甸乍山---陽明山莊.....
今日原本的任務---12山連走.....
由起點小西灣的砵甸乍山.....連走12座山......走至終點西環的摩星嶺.......

未出發已有點點的害怕......
1. 依幾日on & off 的發燒.........身體恢復過來ma? 我唔知.....
2. 今天的天氣異常悶熱.......次次暴風雨前夕都係咁ga.....
3. 咁多人一起走.......我覺得操山有一定困難......自己會不自禁的....被影響了.....
咁多個原因......加起來........出發前....就係沒有多大信心.....

一開始......背著2.5L 的水.....上砵甸乍山......
熱身不足.......已出現身體呼吸不協調的情況........
好想嘔.......好唔舒服.....身體有忽冷忽熱的感覺......
好唔容易上到山頂.......真的熱死我.......一滴風都無......>.<......

隊友提議走另一條路........繞過"好甘的"歌連臣山.....
對我黎講....一定係好事.......輕輕鬆鬆的就走過了.......仲有時間可以抖一段好長的時間.....
之後.........再走野豬徑繞過非常甘的柏架山......蠻舒服的.....
但快樂的時間....過得特別快.....又要上山la......
連走畢拿山, 小馬山, 渣甸山.......
其實身體行左好一會兒.....身體開始適應......比之前行得舒服得多......
但問題係.....身體好似唔識散熱咁.....好熱好辛苦.....我估我應該發緊燒.....>.<"....
期間有隊友退出......我真的有衝動想跟佢走lei......
行到陽明山莊一刻.....超開心......終於走左一半的路程.....到補給點la....^v^....

行左一半....我比任何人都要清楚自己身體的情況.......
身體唔算好累.......仲有氣力走下去..........
但自問身體狀態不佳......如果再行落去.....上到山 high grade fever 點算...?
病住行山可大可小.....係山上無人救到我ga wor.....
我唔想cher 爆左自己.....搞到聽日返唔到工......
我有自知之明.....行得慢......隊友要等我......根本無可能on time 到end point.....
我明白......勉強係無幸福的......倒不如係依個時候退出.......

最後....我決定退出.....
吃過晚飯....返到屋企.....探一探熱.....shit....T 38.1 c.....
如我所料....果然係發緊燒......塊面咁熱....我都知有d 唔妥ga la.....*O*....
已經燒左好幾日.......想唔睇醫生都唔得......=.=".....
睇埋醫生返到屋企......時候已經唔早la.....真係要抖一抖la....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!