2010年9月3日星期五

意外後一年

9月3日......

難得的一日day off......心想今日可以遲一點先起床......
可惜.......又發左一個過去一年不斷夢見的惡夢......
起床後......看一看月曆......原來....今日係9月3日......

一年前的9月3日......一個平靜的星期四......
放工後懷著興奮的心情......去久違的中同飯聚......
一唔留神.......被車撞到了......
我都唔知點解.....父母說的"鬼um眼" ....!?
腳斷了......半邊身體都瘀瘀黑黑腫腫的.......把身邊的人都嚇壞......
接著的係......2個月的sick leave + rehab......
好多人聽到放2個月的sick leave.....面上露出非常羨慕的樣子......
令我覺得非常的難受.......
我的遭遇.....讓我知道.....真正因為受傷而要放的SL .....
係好痛苦的........一點都唔值得羨慕......哪些"自稱病倒"的SL 另計.....

SL 的2個月.....朝早9點就會醒過來.....想睡多一會都不能......
吃過早餐後....就呆在sofa看電視 ......強逼自己sit out 好幾個鐘......
由早上的兒童節目...中午的婦女節目...下午的兒童節目...至晚上的合家歡節目...全部睇晒....
每天看著家人接二連三的出門上班上學......一種莫名的寂寞感就會湧現.....
什麼都做不了........連沖涼....都要家人幫我.......
除了去醫院覆診......什麼地方都去不了......
每天都非常期待覆診......希望醫生跟我說....可以拆石膏.....
等了6個星期.....終於可以跟那污糟的石膏say bye bye......
看見那隻黑黑的.....脆弱的.......痿縮了一圈的右腳......真的嚇了一大跳........

rehab的初期......每天走路就好似一個機械人般.......
走路完全不協調.......每行一步.....都係痛痛的.....
每天都要做的physio.....痛痛的......痛得想哭......
從來無諗過.....原來走路係好困難的......

依段日子......最痛的.....唔係身體上的痛楚.......
可能工作上......自己係一個care giver.....
當自己代入左sick role.....一時間.....真的.....接受不了.......
心理的負擔很大.......完全處於depressed 的狀態.......
係依段最失落的時間.......讓我發現左......
我身邊有很多很多鍚我的的家人朋友.....
感謝家人無微不至的照顧.......感謝朋友對我的支持, 鼓勵.......
多謝你地讓我知道.....我係一個幸福的人......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!