2010年9月30日星期四

毅行前的任務

今日睇左一篇article.....係關於毅行者的參賽心德.......
其中.......有一段講到壓力來源..........
體重都係一個重要的 factor......
平時重1,2 lbs......唔多覺行路有咩分別.....
但當我要行100km......上上落落的崎嶇山路.......就唔係咁講ga la.....
每重1磅.....我雙腳就要負擔多 1lb X 100km 的重量....=.="......
我行完100km......我仲希望我能行能走......
為左自己雙腳的著想.....我要減重la.....我的目標---5 lbs~~~~

其實.....自從好幾年前的減肥血淚大作戰......減走30幾lbs後.....
依幾年體重都無咩大改變.....上落不大......
好似去到減肥的樽頸位咁....點減都減唔到.......

接下來的個多月.....
要節制一下自己的食量......忍一忍口.....要做多d 運動.....操多d山.....
要戒掉我心愛的珍珠奶茶, 雪糕, 魚蛋燒賣......鳴鳴鳴.....
5 lbs.....我要努力......!!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!