2010年9月20日星期一

8號風球的小煩惱

依家掛緊3號風球.....今晚/聽朝會唔會改掛8號風球lei?

整日太陽都無出來......中午開始就落雨 + 刮著強風......
同尋日相比......實在太太太涼怏la..........
但次次打風前.....天氣都會受外圍下沉氣流影響.....又焗又熱......
尋日真係焗到無朋友lei.....
sigh..... 如果今日去行山.....應該會舒服得多..... 可惜....要返工lei......=.="

以前仲係full time 學生的時候.....
每次打風就會好開心......因為唔駛返學ma....
但出黎做野後....心態就好唔同......關心的....唔再係有無extra holiday 的問題.......
因為.....無論幾多號風球....出面幾危險都好......我都係要返工.....=.="....
一聽到打風.....就開始擔心.......又感到有dd煩惱.......聽日點返工好lei....
8號風球下.....平日搭開的早班巴士......會停駛......
地鐵的班次又疏落......又唔知有無小巴......
所以.....穩陣起見.....都係袋多幾百蚊係身......無車就打的......=.=".....

其實.....每次打風.....
老細都會叫我地留係醫院訓.....免得第2日返唔到工.....
我今日都有諗過.....但問題出現la....
1. 我無帶替換內衣褲.....<---同事叫我去7仔買紙底褲....話唔舒服都不過係忍10幾個鐘....=.=...
2. 我無帶替換的睡衣.....<---同事叫我著住制服訓.....聽朝衫都唔駛換就可以返工.....=.=....
3. 我無洗頭水, 沖涼液, 牙膏, 牙刷.....<---同事叫我去7仔買.....或者索性唔好用......=.=......
4. .我訓唔慣"生保床".....<---同事話打風都唔妨訓得好.....係邊度訓都一樣......=.=......
5. 我個電話無得差電....<---同事話今晚唔用的話....勉強可以捱埋聽朝.....=.=.....
以上的5個問題.....都可以解決......都可能會令我留係醫院訓......
但有一個原因.......令我一定要返屋企.......
依個原因就係...........我好好好好好好好想返屋企~~~~XD~

無論幾多號風球都好....一定要返工.....亦一定要返屋企~~~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!