2010年9月21日星期二

乾物宅女化

hea hea 的一天....

今天8號風球掛唔成.......下著大大的雨........好似倒水咁......
放工回家後.....就飛奔返屋企無出過去.....
wow~~~留係屋企真的真的好free 好舒服......^v^......
可以用我最愛的神奇魔術貼.......黏著那該死的熱死人的留海......
可以唔理其他人的目光........紮最清爽的噴泉辮.......
可以著我認為最舒服.......但一副頹樣的的背心短褲......
可以唔駛帶好dry 的con.......帶樣衰但極舒服的眼鏡......
可以不顧儀態的.....死蛇般攤係床上......煲我最愛的劇.....
可以不受約束咁......拎住整盒家庭裝雪糕狂食.......
可以唔set 鬧鐘......任意的跟我最愛的周公子見面....

今日的生活..... 雖然有點兒宅女化+乾物化......但真的超 relaxing......
今日落咁大雨....正好俾我一個做乾物宅女的excuse~~~ hoho~~
過去幾個月....每日唔係返工, 行山....就係各式各樣的 gathering.....總之都要出街.....
雖然蠻充實的......但其實挺累人的..... 都無咩機會咁樣hea hea 的過一天......
偶然咁樣抖一抖.....個腦擺埋一邊完全唔用.......
為自己滿滿的schedule 留下點點的空間..... 真的蠻不錯.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!