2010年9月9日星期四

請輕放你的臀部

今日返工.....如常的briefing.....
聽到一則奇聞.......真的很莫名奇妙的......
尋日.....一個阿婆fall 了.....
其實間唔中都會有人唔小心趺倒.....但佢fall 的原因真的太特別la....
令我不得不記錄下來......

依個阿婆........身型非常的龐大.....
我粗略估計.....身高5呎2.....腰圍超過50吋......體重超過200磅.....
記得.....佢剛剛入院的時候.....整個人跣左落去.....
我想幫佢訓高d......我+一個同事出盡力.....都只能移動少許佢的身軀.....
一個普通血肉之驅.....要移動佢分毫......簡直係妄想......!!!
o個一刻......我真的有一種"愚公移山"的感覺.....實在太艱辛la......
平日早上要扶她Sit out......一定要出盡全身的氣力.....感到非常的吃力....>.<.....

我聽同事講.....
尋日.....又到探病時間.......
依個阿婆想坐在床邊的椅子上....
佢一野"登"落去......椅子的椅腳.....折斷了......
佢就趺坐在地上......fall 了......
好彩......經過一輪檢查後......佢無咩野損傷......不幸中之大幸ma.....^v^....

小妹孤陋寡聞......第一次聽聞......咁特別的fall 原因ga ja......*o*....
依類型的椅子.....驟眼睇.....真的好堅固.......
老實講......我從來無諗過依類型的椅子.....原來係多麼的"化學"......多麼的脆弱.....
咁依d椅子能夠承受多大的重量呢......? God knows....
唔通....阿婆"登"落去的衝力太強勁.....!? God knows....
o個一刻....一定把阿婆嚇壞la....

或者......下次見d 阿婆有意圖"登"落去椅子時.....
我應該提點她一句......"請輕放你的臀部...."

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!