2010年9月15日星期三

我病了

放假先黎病.......真係辛苦命......=.=....

尋日朝早一起床......o......身體好重好重......
不以為意......極速梳洗更衣.....就返工la.....
返工派藥o個陣......頭痛得要裂開咁.......食左1粒panadol.....


接著的幾個鐘.....好似無之前咁頭痛......
但身體重重的.....四肢開始痛......
依個情況下.....要走來走去做野.....真的好好好難受.....
臨放工前探一探熱.......如我所料....37.9 C.....發燒lei......*O*.....
好唔容易......終於捱到放工......臨走前又食左1粒panadol.....


放工後......跟同事去tea的時候完全無異樣......panadol 的effect ma.......
走的時候......一上到車....就開始chill & rigor.....
救命ah!!! 依種感覺真係好難受......=.=".....
xyz.....撞正放工時間.......塞車塞左一粒鐘先返到屋企......
chill & rigor  左整整的一粒鐘.......真係好想喊.......=.=".....


好唔容易返到屋企......探一探熱.....omg.....38.5 c......=.=".....
飯無食......有念頭想唔沖涼就訓......最後我頂唔順自己咁污糟先死死氣去沖涼.....
8點.....沖完涼......食過panadol.....繼續沒完沒了的chill & rigor.....我覺得好好好凍....=.="
xyz......個心跳得好快.....pulse 130/min.....同時震+凍到我訓唔到.....>.<.....
合上眼.....好唔容易終於訓著左......


成晚醒下訓下.....每次都係出汗出到成身濕晒就醒.......
然後探熱, 食panadol, 飲好多水,換過套衫.......又逼自己訓過.....
依個cycle 尋晚進行左好多次......成晚就係咁過.......xyz.....好辛苦.....T.T....


最後.....今日中午12點.....終於起床la.....
探一探熱.....low grade fever 37.6 C.....yeah!!!
繼續食panadol+狂飲水......我要退燒....


燒左足足一整晚.....
一定係打完針的side effects  ma.....
完全令我明白到.....我的抵抗力係多麼的不堪一擊...=.="....
sigh....次次都係放假先黎病.......名符其實的辛苦命....>.<".....
另一方面諗.....好彩今日day off.....讓我有一整日可以抖一抖.....
做我地依行.....有人sick leave.....其他同事就要分擔你的工作.....就不太好ma.....


我要快d 快d好番~~~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!