2010年10月6日星期三

毅行倒數

10月到 la....
天氣亦開始轉涼.......又係換季的時候......
仲有around一個月.....就要去行毅行者la....

以前......學生時代.....每個禮拜擠出1,2日出黎行山.....係一件好容易的事.....
但staff左之後.....就變成一件好好好困難的事la......
我依行......一個禮拜只有一日day off.....唔係每個禮拜都有得放禮拜六, 日......
一個月只有一次機會ga ja......sigh.....
好多時都放閒日.....隊友又要返工.....自己一個去又好似好危險.....
一陣趺左落山都無人知......遇到大狗又會嚇死我.....
我仲有好多野未試......唔想死住ah.....>.<"......
獨自去行山.....依個念頭都係打消la.....

幸運地......依個月.....有幾日放禮拜六, 日......太好la~
黎緊的日子......又可以一齊去行山la.....yeah~
好好去訓練......好好去享受依段一齊為同一目標打拚的日子~

其實.....結果怎樣......我一點都唔在乎......
我在乎的.....係4個人一起經歷的過程.....
4個人8條腿一起無穿無爛咁走完100km.....
死都唔會放棄......我會做得到的!!!!

倒數6個禮拜.......要好好加油~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!