2010年10月21日星期四

海棉寶寶之殖民地土生土長

今日......如常的交更.....
海棉寶寶...."依個patient 係大陸人...入黎做乳房手術.....阿may, 你要同佢講國語..."
我...."下? 我d普通話好普通......不過都應該溝通到ge....."
海棉寶寶...."你無學過咩?"
我...."我邊有你咁多材多藝wor...."
海棉寶寶...."我唔講國語....我依d 英聯邦殖民地土生土長...由細到大都學英文...." (自豪咁講)
我...."咁我都係土生土長....."
海棉寶寶...."你知唔知我張practising cert 有英聯邦的皇冠標誌.....你有無ah?
我...."我無......"
海棉寶寶...."我係1997年o個屆.....係最後一屆有英聯邦的皇冠標誌....."?"(極度自豪咁講)
我...."哦.....係ah......."
海棉寶寶...."你o個張無ga!!!! 特衰政府發俾你ga...."
我...."......." (我都唔知講咩好.....+.+"....)
海棉寶寶...."特衰政府o個d無ga!!!!"
我...."......." (我唔知俾咩反應好.....)
海棉寶寶...."特衰政府o個d無ga!!!! 哈哈哈!!!"(唔明點解佢要repeat 咁多次依句.....)
我...."um.....不如我地繼續交更lor......"

好無奈.....
我唔敢話依家的香港政府管治得好好.....
但受英國殖民地的統治.....絕對唔係一件值得如斯自豪的事ma....
再者.....我覺得......咁大個人....有critical thinking....
每一種政治制度....都有其可取之處......
唔應該一面倒+盲目咁覺得殖民統治比較優秀.....

而且.....踩低人家....以抬高自己.....有d 咩好處lei?
我唔覺得自己比人家次一等.....
只有自卑的人才會踩低人家以抬高自己的......
practising cert 的不同.....只代表係唔同時代的產物.....有d咩值得自豪!? =.="

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!