2010年10月23日星期六

毅行第6課: 麥理浩徑9,10

鯰魚 (Typhoon Magi) 突然改變路線.......游走左......
8號風球掛唔成........好多人都好失望ma.....
打唔成風.....無excuse放假.......當然......就要繼續去努力去操山.....


今日一早起床......
由荃灣搭車去今日的起點---麥理浩徑第9段---荃錦坳......
11點半開始起步......第1枝標距柱係M156.....Picture
其實我覺得好乾........>.<"....
Picture
Picture
一開始.......都係微微上鈄蜿蜒曲折的林道.....
依段路之前考山藝時行過.....o個陣摸黑行上去覺得好遠.....
依家行又唔係好辛苦ja wor......haha.....
Picture
"打唔成風三日雨".......通常都會落好幾日雨......
但估唔到......今日咁好天ga.....
天氣好好.....個天藍藍的......太陽高高掛.....風和日麗.....萬里無雲.....
仲諗住今日天陰.....帽又無.....遮又無......曬死我......>.<.....
Picture
真係幾曬ga......>.<".....
Picture
Picture
向著第9段終點---田夫仔進發!!!
其實係hea 咁行......
Picture
去到田夫仔......o? 第10段改左路線?
Picture

麥理浩徑第10段......開始沿著大欖涌水塘行la......
Picture
同第9段唔同......唔再行石屎路.......行山路~~~
Picture
Picture
大欖涌水塘d 水好清澈lei~~~~
Picture
Picture
繞著水塘行.....行.....行.......Picture
又高又直的樹.........
Picture
d 水好似好清好涼~~~~
PicturePicture
行行下......由山路轉返出去車路.....Picture
不停的zig zag 咁緩緩上鈄.......大脾內側......feel 到扯住扯住咁痛.....
omg.......可能係上個禮拜拉親.......>.<.......
唯有慢慢行.......真係步步皆辛苦lei.......T.T......
去到一個高dd的位置.....^v^.....
Picture
Picture
雖然今日出太陽......但遠處的風景都曚曨一片的......咩都睇唔到.....>.<.....
Picture
慢慢的行行行.......終於到大棠la....
Picture
郊野公園植林的範圍......好多幼苗lei~~~ ^v^......Picture
十年樹木......百年樹人......
大家真係要 "愛護大自然, 防止山火起".....
大自然係我地最大的財產.......真的真的要好好保護lei~Picture
因為.......終點係大棠渡假村內.......比賽前係唔俾外人入去ga.....
所以依度就係我地今日的終點la....OTW 197!!!
Picture
i will be back!!!!
PicturePicture
之後行番出去搭車走人lu....... byebye!!!
total 行左~23 km......行左5個鐘.......haha....
天黑前就返到屋企la~~~~ yeah~~~~ ^v^~~~~
多謝nick陪我行一次9+10段.....
我諗比賽當日...我行到依度....應該死下死下咁的樣ga la......+.+"....
ai.....睇黎我要抖一抖la......希望隻腳快d好番la~~~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!