2010年10月5日星期二

禁忌

一個忙碌的晚上.....
尋日......朝早返工的時候.....見到成個ward收到爆左.....
仲不停咁收人.......個心已經沉一沉.......
返完個A shift.....成個人已經累得要死......
返屋企訓左2個鐘.....又要趕住返工......好累好累.....

返到去......如我所料.......
10個patient 出院.....但又收番10個......同朝早一樣咁多人......
再望一望功課板.......滿滿的功課......sigh.....好灰......
隔左一陣.....再上多2個post op patient....
夜晚11點先round 完d case.....
xyz.....勁多針打......差唔多有手的都要打針.....
多人.....特別多鐘要應......明明有2個HCA.....
但我仍然係不停的.....由街頭行到去街尾.....做我的應鐘女郎......
d 阿婆有得訓唔訓....我就想訓無得訓.....
半夜三更.....唔該你地乖乖地訓.....唔好爬床......唔好大叫.....
我已經好累....佢地又有咁上下斤兩......我無咩力"的"佢地上床ga la....=.="
轉眼間......已經到3,4點.....又係寫牌子的時間......成晚都無咩點坐過......對腳軟軟的......
conscious lvl 極低.....個腦好似function唔到咁.....load 得勁慢......
好唔容易....終於捱到朝早7點......yeah.....我終於放工la......^v^....

經歷左一個忙碌的晚上.....
我今次完全無"今晚會得閒"的念頭....點解會咁.....
唔通....因為我帶左本書返黎...?
但我返工o個陣都無拎出黎......咁都中招....太強la.......
sigh.....今次真係......唔信邪都唔得.....
原來有d禁忌.....係犯不得ga.....下次我唔會再挑戰.....
唔可以帶返工list........除左紅豆沙, 芝麻糊, 雞腳.....又加多一樣---書.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!