2010年10月3日星期日

肚瀉瀉不停

尋日的一個AN shift......真的要了我的小命........

朝早返工的時候......一d事都無ga.......
食早餐時......叫左一碗雪菜肉絲麵 + 熱華田......
我食完不以為意.....返到ward又繼續做野.....
做做下.....突然成身標冷汗......個肚好痛好痛......
即刻衝去toilet.......痾左一次......以為無野.....繼續做野.....
點知一不離二......二不離三.....成更total痾左4次.......
之後同事同我講.....佢上次食完canteen d 雪菜肉絲都肚痛.....=.="
好唔容易捱到放工.......個人已經有d腳軟.....>.<".......

最慘係......我夜晚仲要返夜更......
返屋企.....又痾左2次......沖埋涼咩都唔理去見周公子先......
訓左2個鐘.....起身食完飯......又痾左1次.......>.<.....
病到五顏六色.......心情好差.......
但食住屋企人為我煲的粥......o個種感覺真係好窩心~~~^v^~~~

晚上9點返到去.....病房仍然係好full.....sigh......
幸好.......依個晚上唔算好忙......
但成晚d 病人都唔肯訓.....不停按鐘.....
佢地有得訓唔訓....我就想訓無得訓.....
有個patient 按鐘同我講...."姑娘.....我好悶ah....".....真係好無奈.....
成晚無咁肚痛........只係痾左5次......我已經覺得自己好好彩.........

前前後後痾左12次.......咩污糟野都痾晒出黎.......痾到我手軟腳軟......
行番屋企o個陣......浮下浮下咁........>.<".....
由soft stool 痾到變左watery stool.......成日攬住個馬桶做人.......
我痾到patpat都痛 la.....真係好想喊.......T.T......

我仍然係打破唔到我的宿命......仍然係每隔1.5個月就病一次......
我明明以前係好強壯.....點解出黎做野之後.....身體會差左......
我明明依家均衡飲食......又成日做運動......
有無人可以話我知........點解我成日唔係病......就係整傷手腳.....>.<".....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!