2010年10月29日星期五

錯過毅行者了!?

今日係幾多號? 29/10? 22/11?

返完一個Night 更......
返到屋企.....已經係早上的8點.......
累得要死.....沖完涼就即刻走去被窩見親愛的周公子......

不消10秒......出現一個熟識的畫面+2個熟識的人.....
我見到.......
ada...."你行完毅行者la?"
我...."未ah.....都未到11月...."
ada...."咩ah? 尋日咪係lor....係人都知la....."
我...."下? 點解我唔知ga? 今日唔係29/10 咩?"
ada...."今日係22/11 la.....你dementia !? "
我...."無理由ge.......尋晚我寫牌子寫左29/10/10 好多次..."
ada...."o.....stupid may.....仲要牌子都寫錯......"
我...."嗚.....嗚.....嗚.....無理由隊友都唔知ga....."
nick...."尋日掛住去操山.....我都無去到毅行者......唉.....我地下年再參加la....."
我...."下? 又要等多一年?"
nick...."一年好快過ga ja.....下年la......"
我...."我一定係發夢.....無理由我會無去ga....起身就無事ga la!!!"
nick...."你絕對唔係發夢!!!"
我...."wa.....好痛......" (ada 搣左我一下.....)
ada...."都話你唔係發夢ga la....."
我...."嗚嗚嗚......唔通.......唔通.......我真係錯過左毅行者.......T.T...."

當我再次將開眼睛的時候......面上有淚痕.....
再睇一睇個電話......下午的4時15分......
今日係幾多號? 22/11?
問左3次.....confirm左.....今日係29/10......
幸好.......o岩o岩見到的一切.....都係夢境.......
好真實的一個夢.......真係嚇死我la.....
一向都記得自己的夢境.....只係.....好耐無試過發d 咁真實.....又咁related 的夢la....
諗番轉頭.......nick 又點會掛住去操山而無去到毅行者!? haha~
但ada 叫我stupid....又真係太有親切感la.......haha.....

但我發現....每次問"我係咪發夢?"依條問題的時候.....
其他人就會搣你.....然後話"痛就唔係發夢"之類的說話......
但係.......唔一定可以apply係所有人身上ga....
我唔知我係夢入面feel到d 咩野.....但我會嗌好痛......
搞到我以為依個夢係真實ga.....>.<"

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!