2010年10月10日星期日

毅行者籌款gogogo

仲有abt 1個月......就係毅行者的大日子la......
除左操山跑步練體能外.......有一樣野都好重要----sponsor......
毅行者的意義.....4個人1條心......
48小時內跨越100km的山徑......係一種團體精神.....
行100km的背後.....每個參賽者都背付著一個使命.......
就係通過依個活動....去籌款.....以支持樂施會在世界各地推行扶貧救災工作.....
好有意義的一個活動lei.....^v^.....

所以......依幾日......不停的去揾人sponsor 我行毅行者......
依個係一項好重要的任務ma.....
每一個sponsor我的人....不論贊助多寡.....
都係對我的一份支持....係一個最大的原動力....加強我走完100km的決心!!!

搵人sponsor 的過程都有d小插曲......
每當我同人講.....我今年參加左毅行者.....
大家的反應......不約而同.....都係....."下? 你參加? 你得唔得ga? 行100km ga wor...."
雖然我個樣肥肥白白....一d都唔似做開運動.....
又成日病.....一副弱不襟風咁ge 樣.....
體能我無......又烏龜上身行得好慢.......人家想cher我都cher 唔到......
但毅行係靠3分體能7分意志.......意志我有大把.......我一定做到ga~~~~

幫樂施會賣一賣廣告先......
"有你同踏扶貧路, 無懼毅行百里路"
"Run with Oxfam Trailwalker, Run with us against poverty"
大家要多多支持ah~~~ ^v^~~~
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!