2010年8月26日星期四

毅行第3課: 環湖---船灣淡水湖郊遊徑

第三課.....

成日都聽到其他人話環湖好靚......
第三課....我又唔知行邊度好......不如就試下環湖 la!!!!
環湖.....即係圍繞整個淡水湖而走的船灣淡水湖郊遊徑 (Plover Cove Reservoir Country Trail).....

原本我地係想順走船灣淡水湖郊遊徑ga......
不過要等多一個鐘先有車入由鳥蛟騰.....咁係小巴站呆等又好似好無聊咁......
所以就由原本的順走變成逆走吧!! gogogo!!!

船灣淡水湖郊遊徑:
大美督--> 主壩--> 白沙頭--> 長牌敦-->  虎頭沙--> 鵝髻頂--> 鹿湖峒--> 觀音峒--> 大峒--> 馬頭峰--> 烏蛟騰 --> 大美督

起點係大美督~~~
今日天色蠻好lei~~~天朗氣清......藍天白雲~~~~
Picture
先走過around 2km 的船灣淡水湖主霸.....
一條長長的大直路.....真係好曬.....
Picture
回望走過的路......八仙嶺....Picture
我將要走過的山.....遠望已經有dd驚......
Picture
好唔容易.....終於走過主霸la....
Picture
開始踏上船灣淡水湖郊遊徑la.....
Picture
行左唔夠10分鐘......咦? 點解個天突然咁暗ge? 周圍的景色咁曚ge?
oh my god......唔通落雨....?Picture
走到副霸......個天真係忍唔住......哭起來......
d 雨+風不停拍打我.......愈落愈大.......依個時候......我都好想哭......T.T......Picture
雨繼續落.....我繼續行.....我就唔信成日都落雨.....Picture
由白沙頭上長牌敦的山路.....
山巒起伏......不停的上上落落......
Picture
好幾個依d 碎石鈄坡.....媽呀.......真係好鈄......abt 70度...=.="
好驚會碌落山.....>.<" 碌左落去.....唔死都一身傷la....
Picture
真係好多碎石ga.....Picture
好唔容易終於登上長牌敦la.....
Picture
Picture
又繼續向前行......
個天開始光起來.....唔通......出太陽?Picture
oh my god......我最唔想發生的事始終都係發生左......
太陽伯伯出黎同我玩遊戲.....=.="
我睇見我的前路....仲有好多好多個山頭.......>.<....
Picture
烈日當空.......33度高溫下......狂走幾個鐘.....上上落落......
仲要不停見到地上的水氣被蒸發.....我d水份都被扯出黎....=.="
一落完雨就即刻蒸發....大自然的力量真係好有效率!!!!
d 汗不停的滴落黎.......心跳得好快.....真係好辛苦.....好幾次真係......行到有d想嘔......
Picture
行到好辛苦的時候.....望一望周圍的美景......算係一種小小的安慰ma....
Picture
又要走上另一個70度的鈄坡---鵝髻頂......又名"新跌死狗".......(如果我無記錯的話....)
一條好天然....好原始的碎石泥路.....
向下望已經好驚.....向上行.....行到我腳軟.......=.="
碎石好多.....樹又唔多....想搵d野拉住下都無......要好好好專注咁行......
一失足成千古恨ah.......>.<.....Picture
上到頂...就係另一番景象......原來我已經走過咁多路la.......^v^PicturePicture
沿途都無遮無掩.......超開揚.....
有一些小樹蔭....俾你遮一遮.....真係要感恩ah~
Picture
C2615......依條標距柱有好重要的意義......
佢意昧著......我行左一半la......太感動la.......
Picture
依度係舊趺死狗........行到腳軟的石級路.....
政府興建左石級......石級都咁直.......幻想到未建石級前係多麼的鈄la.....>.<
Picture
石級的盡頭.......係鹿湖峒......yeah~又過左一個山頭la~~~
Picture
係鹿湖峒向下望......印洲塘的景色.......PicturePicture
Picture
船灣淡水湖全景.....Picture
前路漫漫........但唔可以放棄ga!!!!!Picture
又一個山坡.....=.="Picture
好唔容易.....先走過觀音峒 + 大峒....... PicturePicture
係大峒有一個警告牌......
warning!!! "前路極為艱辛難行, 山徑陡峭, 樹蔭極少, 故不宜在炎夏時行走, 以防中暑!"
好老實的一塊告示牌.....>.<....
Picture
好美的白雲.....Picture
向著最後的馬頭峰進發!!!!Picture
馬頭峰.....係全條路線.....最高的一個山峰.......
Picture
Picture
景色仍然係醉人ga....Picture
Picture
太陽開始下山......Picture
我都要快d落山la.....仲有20mins......我要趕上6點15分的小巴ah!!!!!
Picture
衝ah衝ah衝ah衝ah......終於見到最後一枝標距柱la~~~~Picture
點知.......惡夢開始la......要穿過一段好多青苔的陰暗泥路......
一唔小心......跌倒.......個patpat 好痈.....>.<.....
終於去到我地的終點----船灣淡水湖郊遊徑的起點!!Picture
一行到出去烏蛟騰......我見到小巴駛走左.......!!!
.......差少少.....我就可以趕上ga la......woowoo......
下一班車......要等一個鐘.......=.="
ai......唯有行出去la.....向好的方面諗.......當training la....PicturePicturePicture
原本想行去烏蛟騰....就搭車走人......
依家就要行出去大美督....變成名符其實的"環湖"......
天已經黑晒lu......=.="

最後total 行左~24km.......
路程唔算好長.....但我覺得幾辛苦.....
初初睇地圖.......見成段路都無咩上落差好大的高山.....諗住ok la....
點知全部都係無遮無掩浮沙碎石路.....仲要好好好斜......
最重要係.....32度高溫+落雨+出太陽依個組合......救命ah!!!!
中途無退出點........全程人影都無.......嗌救命都無人聽到ga....一定要頂硬上.....=.="....
依條路線......炎夏絕對不宜前往.....!!!!
行完......好開心......景色真的很美......但短時間內一定唔會再環湖....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!