2010年11月21日星期日

毅行者2010

一早醒來.....梳洗過後....
就搭亡命van去西貢meet up 我的隊友食lunch.....
食完lunch.....就去毅行者的起點---北潭涌登記.....
Picture
我地係0947小隊........隊名係3km.....我諗左好耐先諗到ga~~~
Picture
參賽者手帶的尾端好長......原本係要剪掉多餘的部份.........
但未比賽就剪....好似唔係好"老黎"lei.....所以我就用膠紙黏著多餘的部份~~~
Picture
出發前.....要4個人一齊影相......方便救援ga~~~
cheers~~~
Picture
黎緊的48小時......4個人8隻腳一條心......!!!!
Picture
前路有100km.....*O*.......我能夠完成ma?
Picture
起點.......擠滿左等待出發的參賽者~~~~好熱鬧lei~~~~~
大家的心情都好興奮lei......
Picture

第1段: 北潭涌 --> 西灣
10...9...8...7...6...5...4...3...2...1....
下午的2時正......出發la.......
前後左右都擠滿左參賽者......好熱鬧~~~~
依枝係第一枝見到的標距柱......M001.....
Picture
萬宜水庫仍然係咁藍咁平靜......
Picture
長長的人龍......
Picture
行緊去東壩.....
Picture
走過浪茄......就要上極邪惡的西灣山.....真係好辛苦......
我唔小心跣一跣.....好痛lei.....
不過上到西灣山頂......竟然有義工派發檸檬......第一次俾人請食檸檬ja~~~~
haha.....我都食左一小片.......真係好酸.....成個人醒晒.......>.<"......
Picture
西灣山上見到的日落.....真係夕陽無限好.......只是近黃昏......^v^......Picture
去到西灣.......終於去到第一個check point la.....
唔肚餓都要食d 野ah~~~
走左16.1km.......雙腳都無咩唔舒服.......繼續努力~~~~Picture

第2段: 西灣 --> 北潭坳
離開左check point 1.....就要繼續向前進發la.....
走過西灣, 咸田灣.......已經開始天黑la.....天氣亦開始凍lei......
覺得凍....要繼續向前行......Keep 住行個身無咁凍.......
由咸田上北潭坳無止境的上鈄路......仍然係令人感到好討厭......
個肚又空空的.....好肚餓......>.<".....
之後聽到就快有飯食.....先令我可以加速ja~~~
終於到check point 2 la......已經走了24.9km la......
Picture
依個時候.....大家仲體力充沛.......笑得好開心ga~~~
Picture
多謝RMA support.....有飽飯食的感覺真係太好la~~~~
蓄茄牛肉飯......真係太太太好味la~~~~
haha.....周圍都坐滿晒開餐食飯的人lei~~~~Picture

第3段: 北潭坳 --> 企嶺下
食飽飯.....又要開始上路la....
前路係最challenging 的麥徑雙坳.......好好努力~~~
RMA 除左support.....仲揹著6L物資.......陪我地行.....令人好感動.....
Picture
沿途摸黑走上岩頭山......雷打石....雞公山.....
雖然已經係晚上.....但月光的照射下......周圍的景色清晰可見.......
不過.........沿途仍然係數之不盡的浮沙碎石路.....nick 唔小心擦傷.....
幫佢清理個傷口時....佢忍唔住叫左出黎.....一定係好痛la.....>.<"....
Picture
我一直的死穴......係上山上得好慢......=.="
RMA的陪行......佢教左我好多技巧......
雖然行得慢.....但成功令我一口氣無抖過.....衝左上去雞公山.....^v^.....
簡直係一個奇蹟!!!! 對於我黎講......係一個重要的里程碑!!!!
Picture
過左雞公山.....接著的.....都係落山的浮沙碎石路.....
要打醒12分精神lei!!!! 跌倒就大穫ga la~~~~
不停的繼續行......唔駛急最緊要快~~~~
yeah!!! 好唔容易.....終於到達check point 3 la.....
走左35km..... 過左1/3~~~~
Picture
checkpoint 3 的食物.....都係花生醬麵包~~~
唔肚餓都要食一塊lei~~~~
Picture

第4段: 企嶺下 --> 基維爾營
一開始上黃竹洋.....又係行那該死暗鈄石屎路......
之後就係我最最最最擔心的路段---黃竹洋上馬安拗頂.....
黑夜中前行.....四周漆黑一片......只聽到自己急促的呼吸聲.......
沿途見到好多人頂唔順.....坐左係度......什至攤左係度lei....
係RMA的督促下......我全程無抖過.....用左55分鐘就上到去la....
實在係太太太感動la.....係我個人最佳成績ah~~~ ^v^~~~
馬安拗頂真係凍到阿媽都唔認得......又大風.......我估只有15, 6 度........
我仍然係著住背心+短褲上陣......凍死我......>.<......
平日成日都想休息的我.....依一刻....我只係想快d起行........
行.....行.......行......行到去check point 4---基維爾營.......已經係凌晨的4點幾la.......
yeah~~~ 我行左47.5km....差唔多一半la~~~
Picture
坐低抖一抖.......一坐就覺得好凍lei......但conscious lvl 仍然ok ga~~~
Picture

第5段: 基維爾營 --> 筆架山
離開基維爾營......走過大老山......向著沙田坳進發la....
大家都又餓又凍......依種感覺真係好難受.......
幸好.....FY 買左早餐係沙田坳 support 我地.....從來無試過.咁掛住FY ga~~~~
有排骨飯 + 燒賣 + 腸粉食......好開心......^v^......
Picture
多謝FY~~~
Picture
食完早餐.....大家醒晒~~~~~
Picture
又要繼續前進la......
可憐的nick nick 唔知做咩.....由第4段開始......non-stop係度打嗝.....
我地咩方法都試過la.....停左一陣......隔左一段時間又黎過......
所以俾nick nick 抖一陣.....再上路......
Picture
走過獅子山, 鷹巢山, 畢架山.....食完早餐.....身體又再一次充滿能量la.....
太陽出黎.....無咁凍.....又無咁眼訓.......行都行得快d ga~~~
不過.....依段路的梯級都好高lei......我對腳又短......行到我死死下!!!!
終於....到左check point 5......行左54.6km.......過左一半la~~~
Picture
Picture

第6段: 筆架山 --> 走私坳警察射擊場
係筆架山抖左好一會.....撞到kathy lei~~
之後.....RMA又教左我快速落山法.....
我想講.....一向畏高的我......所有落山的路....我都係衝落去ga.....超快......
我好似完全變左第2個人咁ah~~~落左咁多樓梯.....膝蓋都無痛ah~~~~
之後......又進入金山的範圍......即係最邪惡的馬騮山....!!!!
Picture
各位齊天大聖都好生性.....無走埋黎.....
梗係la.....我又臭又污糟.....又無野俾佢地食....佢地根本無放我在眼內.....>.<....
上金山的路....又係暗鈄石屎路......好鬼悶.......>.<.......
幸好天公造美......唔曬唔熱好舒服~~~~
Picture
不停的走走走走.......要堅持下去......一定做到的......
終於.....去到check point 6.....
走左61.1km la......38.9 km left.....加油!!!
Picture
坐係度抖一抖先......要補下花士令la~~~
Picture

第7段: 走私坳警察射擊場  --> 鉛磺坳
過左金山....又到最恐怖的針草帽 la.....
先上針山......雖然唔係好眼訓.....但畢竟走了60多km......成個人都好疲累.......
只能夠慢慢的行上去........不停的上上上......
點解仲有咁多樓梯ga?
盡量逼迫自己.....唔俾雙腳停下來.......我真的累透la......
Picture
好唔容易.......終於上到黎la.....太太太好la~~~~
Picture
上完針山.....等著我的.....係草山.......
緩緩的暗鈄上山路......
力氣所餘無幾.......慢慢的行上去.......
Picture
沿途有好多大大小小的牛牛lei......
佢地雖然好大隻......個身又好重......但上山上得好快~~~
好得意......係度自由自在咁食草~~~
Picture
一路行.....一路望下d牛牛......就覺得無咁辛苦lei~~~
落草山的路......青蔥一片.......好鐘意依張相......^v^~~~
Picture
落左好幾百米....終於到左check point 7---鉛礦坳.......
走左70.1km la........完成左2/3 la~~~
Picture
鉛礦坳係大check point.....有杯麵食ga......
我好肚餓......食左2碗麵 + 1杯湯......haha....好大食lei.....
我都唔係幾好意思食第3碗 la.....^o^......
食飽飽先有力上兇險的大帽山ga~~~
Picture
鉛礦坳的救傷站.....我2年前都係度做過first aider lei~~~
Picture

第8段:  鉛磺坳 --> 大帽山
開始上大帽山la......
麥徑10段中......只有大帽山依段未試行過.......所以行之前好緊張lei~~~
Picture
沿途除左有好多亂石堆......仲有好多好多牛牛.....
其實我本身唔係好怕牛.....但我件風褸 + 毛巾都係桃紅色.....
我好驚d牛牛會撞埋黎我度ya.....我依家想避都避唔切ga ma.....
幸好.......各位牛哥牛姐高抬貴手.....本人小命先得以保住~~

Picture
我上山上得慢.....
上到去的時候......見到隊友等我等到訓著左......一個訓左....
Picture
另一個又訓埋......
Picture
太陽又開始落山........只得16度......凍到震.....>.<......
係咁凍的天氣下.....仲要上d 60度的鈄山路.....真係好想喊.....T.T.......
行屍走肉mode 啟動.......
Picture
上到頂......見到天台測量的大波波.....
Picture
落山.......係一條zigzag 的石屎車路.......長得要命.....悶得要死.....凍得想喊.......
望番落山......見到醉人的夜景.......家家戶戶的點點燈光....好靚lei.......
Picture
行屍走肉咁行左around 一個鐘......終於去到 check point 8 la.......
行左79.6km la......20.4km left........
完成左雙坳.....前路無咩野可以難到我ga la~~~
Picture
超開心的.....又見到FY la.....
即係又到食飯的時間la~~~~ 太好la~~~^v^~~~~
行一陣就肚餓.......要食多d~~~
Picture

第9段:  大帽山 --> 大欖涌水塘
已經行左差唔多80km.......身體亦已經感到一定的疲累.......
依段係好平緩的石屎路.......但不停的走走走......仍然未走到田夫仔.......
幸好有support team 的陪行.......不然....我應該被睡魔偷襲成功........
大家沿途有講有笑......好似平日閒遊咁........好開心~~~~
Picture
不過.....沿途.....見到有參賽者狀甚痛苦咁躺係地上....好似不幸趺斷腳lei.......好可憐.....
依個時候先退出.....真係好可惜.....我幻想到佢有多麼的不情願退出.......
終於黎到第9個 checkpoint la........
只剩下最後的........11.3km......好好努力!!!
Picture

第10段:  大欖涌水塘 --> 大棠
最後一段......一開始係繞著水塘走的山路......
周圍黑黑的.......真的令人好想倒頭大睡........
當我睡意正濃的時候......聽到有人落左落水塘.....等待救援......
即時成個人醒晒......我要打醒12分精神ah!!!!!落左落水塘就大穫.....
繼續行......可惜......不幸又再次降臨係我身上......
跣一跣.....撞到舊大石....不以為意繼續行......突然.....滕蓋好痛......esp. 落梯級的時候.....
痛到我完全行唔到.....唔通.....唔通......我要退出?
我只剩下最後的~5km......如果依家放棄.....就前功盡廢.......我唔要ah!!!!!
行唔到!? 我唔理.....我"冷"都要返到去....
最後揾野紮住隻腳.....食左2粒panadol.....就繼續上路la.....
一邊咬緊牙關忍著痛......一邊流著淚.....一邊拎著行山杖....柺下柺下的行......
明明距離好短......但依刻就覺得整段路好漫長.....
終於.......走到毅行者的終點---元朗.......
haha.....依一刻......真的真的超興奮lei~~~ ^3^~~~~
我忍著痛.....扮到行得好自然咁衝線ga!!!!!
我等左咁耐.....就係等待依一刻的來臨.....
Picture
我最開心的.....係4個人齊齊整整的一起衝線~~~~~ ^v^~~~
Picture
衝完線......唔該快d俾番枝行山杖我.....!!!!
我即刻衝左去救護站.......Help!!!!
原本膝蓋睇落都無咩野.....一敷冰......就成個膝蓋變得瘀瘀黑黑.....
d 瘀血出晒黎.......>.<........sigh........
Picture
好開心.......依個手帶我保住左.....無俾人剪到.......^v^~~~~
Picture
之後......就去番大堂.....上台拎cert.....
Picture
we are 0947!!! We did it!!!!
Picture
我地用左36小時 17分 43秒.....完成了~~~
PicturePicture
多謝咁多位support~~~
有你地的支持....我地先可以完全到~~~~
Picture
返到屋企......已經係凌晨的5點la.......
好累......但心情仍然係好hyper.......
依個紋身貼紙......我番到屋企洗唔甩.........>.<........好彩我無黏上面ja.......
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!