2010年11月22日星期一

海棉寶寶食蛋糕

今日......原本request 左day off....
好可惜.....re 左都無得放......
毅行者之後......腳傷左......行路行到好似一隻企鵝咁.....
無辦法.....SL會被咀咒......硬著頭皮返工.....

接完更......正當我開始round case 之際.....
今日做IC 的同事海棉寶寶走埋黎我身邊........
(IC=In-charge......成個shift 最senior的人.....唔需要咩team....)
海棉寶寶...."喂, ah may, clerk sick leave....今日同聽日都無文員ga la....."
我...."o下?"
海棉寶寶...."無文員...出院牌子你地自己執....."
我...."哦....."
海棉寶寶...."我都好唔得閒.....要坐係station 聽電話....."
我....".........."

咁我繼續round case......
隔左一陣......電話接二連三的響個不停.....我接左一個又一個......
我又行得慢......趷下趷下咁來來回回去聽電話.......
對我黎講....咁樣行黎行去....都幾吃力......
o岩o岩話會坐係station聽電話的海棉寶寶.....去左邊lei?

之後係pressure ulcer round......要搵IC.....
我叫左好耐....由街頭走到街尾.......都唔見IC 的踪影.......唔通佢忙緊d 好urgent的野?
突然......見到海棉寶寶施施然咁由pantry走出黎......嘴角仲有忌廉.......*O*
我...."IC.....Ho sir 黎左.....搵IC ah!!"
海棉寶寶...."哦? 係ah....我忙緊.....唔知tim....."
我...."........." (明明就係走左去食蛋糕.....仲要唔抹嘴.....係要話自己好忙.....)

之後我繼續做野......海棉寶寶走左埋黎我身邊......一隻手搭住我膊頭......
海棉寶寶...."喂....ah may, 有蛋糕食.....一陣得手入去tea 一陣....."
我...."哦......." (我無咩反應....因為好多野做.....無打算去tea....)

我又繼續寫牌子.....隔左一陣......海棉寶寶又走埋黎.......
海棉寶寶...."喂....ah may......食左蛋糕未.....?"
我...."我唔得閒....有時間我會入去ga la......"
海棉寶寶...."快d食左先la....d野慢慢做......."(.......=.=")

又隔左一陣......我同同事甲講緊野.....
海棉寶寶...."喂.....同事甲.....你快d 叫ah may 去食蛋糕la....."
我...."...........=.=......" (頂.....食蛋糕係咪咁重要ah!!!)

臨收工......大家都忙於執番d手尾......
海棉寶寶又走埋黎......
海棉寶寶...."食完飯有無食埋d蛋糕....?" (xyz......仲講蛋糕....)
我...."........." (我已經唔想理佢.....)
海棉寶寶...."你依度有無d咩特別? 無咩特別我唔round la.....好忙......"
我...."你又好忙....!?" (我忍唔住要問....完全唔知佢忙d 咩.......=.=")
海棉寶寶...."走咁多人又上咁多人....." (我見唔到佢有幫手......)

成個shift.....我見唔到海棉寶寶round case....
我地個個忙度死......海棉寶寶當然一如以往.....無伸出緩手.......
佢全日最積極的時候........就係餐車出現的一刻.........*O*

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!