2010年11月27日星期六

再次日落白泥

今日又去白泥......依個月的第2 次lei.....
上次去的時候......太陽剛好落山.......好可惜......>.<.....
一直都好想可以睇一次真正的日落白泥.....
終於.....又有機會.......

唔知個小巴站係邊......最後我地打的入去......
的士叔叔放低左我地係白泥鴨仔坑.....再行入去沙灘......
比我對上一次影相的地方再入dd........
我諗.......我上次搞錯左......=.="........
依度先係人家拍戲.....影婚紗相的地方..........=.="........

我終於趕及在太陽落山前出現la......
我行到好出影相.....對鞋都濕晒......>.<.......
其實一早濕左都好........可以好潚灑咁豁出去.......
夕陽下的白泥.....依舊的醉人........好浪漫lei.......
Picture
Picture
沙灘上有一隻.....應該死左的蟹.......好可憐......
依張係蟹先生的遺照......rest in peace......T.T.......
Picture
夕陽的餘暉......海浪的漲退......構成一幅又一幅美麗的圖畫......
Picture
終於.....見到咸蛋黃.........好開心........了結左我的心事la........
Picture
我愛夕陽......我愛大自然的一切.......^3^.....
好幸福.......可以見到咁靚的景色~~~~
Picture
我今次終於......影到我寫o個d字la......^v^~~~~
不過.....我相信......我d 傑作應該已經被無數人殘踏......被浪沖走......>.<".....
PicturePicture
Picture
個天的顏色......都好靚lei......
Picture
太陽真的要下山.....欣賞美景的時間實在太短.......
夕陽無限好......只是近黃昏........
如果可以留著依一刻.......就好la......
Picture

其實香港都有好多好靚的地方......我都未去過.......
放假去郊外走走.......都係一個唔錯的選擇.....
盡情的去relax 一下.......人都會開心d ga~~~
下一次去邊好lei?

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!