2010年11月29日星期一

加監5小時

今日....海棉寶寶sick leave....文員又sick leave......
唔駁night 的我.......就要留係ward 加監留堂......即係OT.......

返完一個A......已經有少少累......
無咩準備......又唔夠訓.....只希望快d 收工.....
原本我只需要OT 3個半鐘......到5時50分就可以收工......
但偏偏....今日大部份醫生都好遲巡房.......patient 又多.......
又有好多人出院....大家都忙個不停.......
當我努力忙於搞緊出院牌子之際.......d 病人+ relative 仲要輪流走晒出黎問野......=.=".....
下午的5時50分到了......有好多野未做......好la......6時20分走.....做多一陣野.......
下午的6時20分到了......仲有好多野未做......好la......6時50分走.....再做多一陣野.......
下午的6時50分到了......仍然有好多野未做......好la......7時20分走.....再再再做多一陣野.......
做做下......好肚餓.......一定係 lunch 食得太少la......好想好想走......
但.......做人做到底.....送佛送到西.....我唔可以咁無義氣ga.......!!!
而且.........都已經遲走左......唔爭在遲多一陣la.....
終於......7時20分.....我要做的都完成了........我真係真係真係走la....
依個時候....我的conscious level 已好低......
可能有好多遺漏的地方.....多謝各同事的幫忙~~~

今日......total 返左12個鐘工......
走的時候.....眼訓 + 肚餓 + 疲累.........
一唔食野......我個樣就好pale......似鬼多過似人......真的累透la....
如果我一早知道今日返7放7.....lunch time 我一定買個大大的焗豬扒飯食.....>.<.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!