2010年11月9日星期二

日落白泥

日落巴黎聽得多......咁日落白泥lei......?

今日去左白泥.......睇日落......
白泥......我對依個地方的認知唔多.......只知係元朗附近......
好多電視劇都係依個地方取景......亦都有好多人係度影婚紗相......
今次多米的朋友可以車我地去.....太好la.....我第一次去lei~~~

坐車坐左好一會.....繞過大大小小曲折的小徑......終於到la......
可惜的係.....太陽落左山la....
討厭的......秋天....太陽會早d落山......
不過.....沒有太陽的白泥......又有另一番的景象.....
紅紅的煙霞.......
PicturePicture
Picture
大自然的景色.....真係好靚......
Picture
聽到陣陣的海浪聲.......
Picture
對面....唔知係咩地方lei?
Picture
一種好浪漫的感覺.....
Picture
Picture
依舊係沙灘上發現的物體......
我差d 唔小心踩左佢一腳lei.....
我相信係被海浪沖上岸的水母......好可憐.....>.<"....
Picture
遠睇依個沙灘好靚.....其實.....行近d 睇.....你會發現有好多垃圾ga......
唔知係有人胡亂棄置垃圾.....or 被海浪沖左上黎......
咩垃圾都有......
Picture
連車軚都有.......
sigh......依個世界真係有太多太多無公德心的人la.....=.=".....
大家真係要好好保護大自然......保護白泥.....
不然....過多幾年......依度就會變成垃圾堆填區ga la....>.<......
Picture
May May & Candy 到此一遊~~~^v^~~
Picture
Marry me?
沙灘上散落著好幾個"Marry me?"
而依個"Marry me?".....我覺得係全場寫得最靚ga~~~
橋唔怕舊.......至緊要受.......
女仔見到.....應該會好感動ma.....好難唔"I do" la....^3^.....
Picture
其實白泥都幾值得黎睇下ge......
有意黎白泥的人......有幾點要注意.....
1. 記住帶多件外套.....因為依度好大風ga~
2. 早dd黎.....因為太陽太快落山la....
3. 如果有車會方便好多.....唔知o個d專線小巴幾耐一班......
4. 帶多對襪.....唔小心整濕左....都有得換ah ma~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!