2010年11月1日星期一

海棉寶寶之能者多勞的同事

今日......一返工.......如常的交更.....
海棉寶寶...."今日個ward 好亂...."
我...."我知.....我見到team 3 好忙...."
海棉寶寶...."唔係ah.....我講緊我自己ah......今日好不幸....但已經係不幸中之大幸...."
我...."哦....."
海棉寶寶...."我今日忙到甩轆.....倒瀉屎ah....."
我...."哦? 我一返工.....你咁講.....我會好驚ga wor......."
海棉寶寶...."你唔駛擔心.....我已經搞番掂la......交個靚場俾你....."
我...."咦? 你日日返工都好忙咁...."
海棉寶寶...."係ah......今日忙到廁所都係去得一次.......不過我能者多勞..... " (自豪咁講.....)
我...."..........." (唔知俾咩反應佢好.....)
海棉寶寶...."能者多勞依個成語......你都唔識?" (非常得戚咁講....)
我...."我識..........um.......不如交更lor......=.="....."

交更的時候.....
海棉寶寶...."41號你識唔識?"
我...."唔識....我尋日唔係做依度....."
海棉寶寶...."唔緊要.....我詳交......你一陣都唔駛點round case......."
我...."哦......."
海棉寶寶...."依個patient 做左CT...report 好多字...唔知咩rectal 咩soft tissue 咩lesion..."
我...."咁MO寫咩?.....significant o個d佢地會寫低....."
海棉寶寶...."總之唔知咩 lesion la....." (堅持唔睇MO寫咩.....)
我...."咁即係.....?"
海棉寶寶...."好多字.....你一陣自己睇la....."
我...."哦.......=.=......"

終於接完更......隔左一陣海棉寶寶又番轉頭.....佢個嘴油淋淋....好明顯食完野無抹嘴.....
海棉寶寶...."我唔記得交XXX個 past history俾你....."
我...."得la......我自己睇la....."
海棉寶寶...."唔得.....交埋俾你....."
我...."........"
海棉寶寶...."佢good past health ah....." (佢睇一睇42號個牌板之後同我講.....)
我...."好......thank you....."
之後.....我睇番.......原來人家做過hysterectomy, appendectomy.....>.<.....

好無奈......
好明顯......海棉寶寶覺得自己中文水平好高.....
我知.....我中文的水平唔係好......但能者多勞依個4字詞語....我仲識......
"能者多勞"一詞......詞性係作恭維之用.....點會自己讚自己能者多勞!?

唔該晒佢"詳交"......真係好"詳細".....=.="......
如果...我咁交更俾佢.....佢一定剷爆我......
不過我明白.....依d就係double standard......
由佢身上.....我完全體會到......"待人以嚴, 律己以寬" 的道理.....
多謝佢又袋錢入我袋.......!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!