2010年11月24日星期三

海棉寶寶之無字天書

今日......如常的返工....
病房仍然係好full......每一個角落都擠滿左病人......

睇一睇duty list.....唔知自己做咩team......
問一問同事海棉寶寶......
我...."IC 有無話點分team ah?"
海棉寶寶....."今日無字天書....."
我...."o下!?"
海棉寶寶....."無字天書....."
可能我同佢有代溝.....完全唔明佢講咩........=.="....

最後我終於知道自己做咩team.....
巧合地.....又係接海棉寶寶的更.....
海棉寶寶唔知去左邊......咁我就自己round下case.....等接更......
突然.....一個學生走埋黎.....
學生...."maymay....52號係咪你ga?"
我...."係, 但我未接更....唔識case.......做咩ah?"
學生...."52號好似desat ah......" (我衝左入去睇....真係desat + SOB緊.....)
我...."突然desat? 有無話俾海棉寶寶聽? "(***desat=oxygen desaturation)
學生...."我揾唔到佢....."
搞左一陣......SaO2終於上番.....
我...."落TPN隻手又紅又腫....海棉寶寶知唔知?"
學生...."話左俾海棉寶寶聽.....佢話照落....遲d先算....." (即係又留野俾我做!!!)
又搞左一陣......
預備出去接更之際......阿婆的屋企人就圍住我.....極度緊張......問左我一輪......
唔知海棉寶寶朝早做左d咩野......搞到人家想complain佢.....又留下個爛攤子俾我搞....>.<"....

好唔容易.....真係settle 晒所有的問題....可以出去接更.....
海棉寶寶....."ah may, 你行左去邊ah? 我揾左你好耐....." (佢非常雀躍咁講......)
我...."我去搞52 號.....佢desat ah...."
海棉寶寶....."o? 佢又desat ah? 無人話俾我知....."
我...."你梗係唔知la...你都唔知行左去邊...."
海棉寶寶....."你搞左la?"
我...."梗係la......"

我地開始交更......
海棉寶寶....."今日好忙好忙好忙.....不過我搞掂晒ga la....."
我...."係咩......"
海棉寶寶....."你放心wor.....交個靚場俾你....."
我...."........"

一返工就要搞52號的手尾.......仲要聽完幾個唔知交咩的case 之後......
心情已經有d 惡劣....神經線亦斷左好幾條.......
海棉寶寶....."43號.....lymphoma, 做左small bowel resection.....依家無咩野ga la...."
我...."o下? 交完ga la....?"
海棉寶寶....."佢之前c/s 過haemat, medical, ortho.....d 野搞晒ga la...."
我...."o下? 咁咩原因c/s haemat, medical, ortho? "
海棉寶寶....."er.....er.......總之依家無野要搞....你一陣睇la...." (*O*)
我...."........" (我開始黑面)
海棉寶寶....."咦? 你尋晚唔夠訓ah? 唔笑ge?"
我....".........個場咁樣.....正常人都笑唔出la....."
海棉寶寶....."放心la....我搞掂晒先交俾你ga....." (!!!)

一返工.....就要執拾爛攤子.....心情已經唔多好.....
交更咩都唔知....我真係自己睇無咁嬲......
仲要咁厚面皮問候我.......我真係頂佢唔順......=.="....
或者......我終於明白海棉寶寶一開始講的"無字天書"的意思......
可能佢指緊........佢d交更.....完全無內容可以follow......我要自己領悟......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!