2011年4月27日星期三

去德國吧!

點解要去德國?

今次依個旅行.......
我的拍檔.....依舊係我的同事兼好友---Ada.....
我地係舊年年尾一早request 了一齊放假.......
老細皇恩浩蕩......批准了......我地就開始計劃我地的衝出亞洲之旅了......
衝出亞洲.......選擇太多了......
ada 話想去歐洲.......英國, 法國, 意大利我都去過了.......
不如......去德國吧?

我對德國........不得不承認......係有著一份情意結......
之前去grad trip.....選擇了意大利......被逼放棄了德國......
心裡一直希望......依生人有機會去一趟德國.......
做了簡略的資料搜集後.....發現德國好值得去.......
就這樣.......決定了.....今次的目的地係德國!

德國這樣安全的地方.......當然係自由行!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!