2011年4月29日星期五

出發前最後衝刺!

對於德國.......老實講........認識其實不多.........
我只知道依個國度有著多變的地貌景色............
有山有水有海岸......有大都會有鄉村小鎮.........
基本上.......總有一個合心意.......^v^......... 

德國........一個超繁榮的西方國家.......
自由行係超安全的......所以得到屋企人, 朋友, 同事的贊同........
相比上次去土耳其......大家的反應實在差太遠了.......>.<".........

依個德國童話之旅.....係我地2個今年的重點旅行.......
早在3月的北越之旅前........已開始籌備.........
過去的3個多月......真的一點都不好受.....
每天都在搵酒店, 機票, plan 行程......
其實網上的選擇很多........老實講.......求其搵絕對無難度.........
但要搵價錢&質素ok 的就難難難!!!! 仲要近中央車站......係難上加難......>.<".......
要明白......酒店& 機票係成個旅行最重要的東西.....
一日未搞掂......就咩野都唔駛做唔駛 plan......
搞到成日都唔夠訓......真的真的累死了.......=.=".......

雖然我好早就開始prepare.......
但因為好多唔同的原因......我地的行程改了很多次............
finalized 的跟我當初的draft 完全不同......
行程變了.......酒店亦要跟著作出修改.......
最後......我地係last moment 先book 好晒酒店.......
在超倉猝的情況下出發........>.<"...........

不過......在出發前book 晒酒店........成個人都安心多了.......
至少.......應該.......或者.......可能........希望........
唔會再有機會露宿機場/巴士站/火車站/ 街邊 la.......

Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!