2011年4月14日星期四

曼玉姑娘

今日......當我係病房正忙於工作之際......
突然有人超大聲地喊叫......"曼玉!"......
omg......嚇了我一大跳........*O*.......

曼玉---正是小妹其中一個花名........
依個名字的由來.......唔多講......總之係一個半年前起的花名.....
已經好一段時間......無人咁叫我......我差唔多遺忘了.....

突如其來的一聲"曼玉!"......
聲量大得很........把我嚇一嚇lei.......*O*.......
原來係同事 H sir .......我衝過去同事 H sir 站著的位置--- cubicle 4 外.......
再三叮囑佢......唔好咁大聲叫我曼玉之際.......
咦? 點解咁唔自然ge? 有人望住我?
回過頭一望.......cubicle 4 內的6個patient.......佢地的目光全部集中在我身上......*O*.....
依一刻......我都唔知俾咩反應好.......只好尷尬地微笑.........
之後就跟同事 H sir 出了去Nursing station 繼續做野......
如是者......接著的幾天......每次遇見同事 H sir .......
H sir 會不停的叫著....."曼玉....曼玉....曼玉....曼玉...."
心想事件應該告一段落la......

點知.......
病人甲.....係一個超健談超熱情的中年女子......
佢右邊胸腔有個小傷口......我教左佢回家後點樣護理傷口......
佢同我講話自己記性唔好.......教完好快就唔記得......最後前前後後教了3次......=.=".....
佢今日出院......但文件未打好......
病人甲....."曼玉姑娘.....我想問下......我幾時走得....."
我....."........做咩叫我曼玉ah?"
病人甲....."我聽到頭先個阿sir 叫你曼玉ge....."
我....."我行開左....你搵曼玉姑娘.....無人知你搵邊個ga....."
病人甲....."但我鐘意叫你曼玉姑娘~~~"
我....."教你護理傷口就無記性.....依d無聊野就咁上心.......俾你激死la....."(.....=.=")

病人乙.....係一個超精靈又好醒的婆婆.......
婆婆話屋企人有野想問我......所以我之前叮囑佢......佢屋企人到左......就叫佢地黎搵我......
到了中午探病時間.......病人家屬又開始湧入黎病房......
當我正在寫牌子之際.......一個~40歲的男子走來我身旁......佢係病人乙的兒子.....
病人乙兒子....."姑娘......我係36號床的屋企人.......我想搵張姑娘........"
我....." 張姑娘?"
病人乙兒子....."我想搵張曼玉姑娘........"
我....."o下?" (依刻我又嚇左一嚇......)
病人乙兒子....."我想搵負責36號床的張曼玉姑娘........" (佢以為我聽唔到......*O*)
我....."我就係負責36號床的姑娘.....不過我唔係叫張曼玉......." (.....=.=")
病人乙....."唔好意思.....我阿媽話你係張曼玉姑娘......可能佢搞錯左......." (佢一臉尷尬.....)
我....."唔緊要......先生......你想問咩?"(.....=.=")

病人丙.....一個做完腸手術.....係病房已stay了一段長時間的婆婆......
探病時間......跟佢的女兒閒談幾句......驚覺佢地2個好似樣......
我....."咦? 你地2個真係好似樣ah!"
病人丙女兒....."哈哈哈......真ga? 好多人都咁講ga~" (豪氣地大笑!)
病人丙....."依個就係我同你提過的曼玉姑娘......"
我....."o下? 又係曼玉.....你都知?"
病人丙....."H sir 幫我洗傷口時.....不停曼玉....曼玉....曼玉....我咪記住lor...."
我....."曼玉係花名黎ga ja....."
病人丙女兒....."曼玉依個名都幾襯你ah......張曼玉有氣質ah!"
我....."haha......有氣質? 咁我當你讚我~"

由始至終......其實我都無講過我姓"張"......同事亦都只係叫我曼玉......=.="......
點解家屬會叫我張曼玉?  好明顯係d 阿婆同佢地講 ga la......*O*.....
平日唔多出聲o個d 病人......係病房無野做.....原來係咁留意姑娘ga......+.+......
其實......諗番轉頭.......一切都是花名惹的禍.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!