2011年4月9日星期六

芒果布甸

今日.......返屋企的時候........路過生果舖........
見到生果舖放滿我最愛的生果---芒果......
個個芒果都又大又靚......真的好吸引.....教人如何不流口水 lei~~~
忍唔住買左幾個......用黎整芒果布甸~~~~

材料:
芒果味啫喱粉 x 1盒 (~90g)
芒果 x 2個   
魚膠粉 x 1湯匙
淡奶 x 200ml
熱水 x 200ml
凍水 x 200ml
Picture

Step:
1. 將芒果洗乾淨........去皮切粒.......
2. 將芒果味啫喱粉 + 魚膠粉倒進大碗內........再倒入熱水搞勻........
3. 倒入凍水搞勻..........
4. 倒入淡奶.........
5. 加入芒果粒......
6. 放入雪櫃......雪凍2小時就完成......
Picture
完成品........賣相還可以ma~~~
Picture

haha.....其實今次係我第一次整芒果布甸lei.....
好開心.....成功了.........好似正常芒果布甸的味道~~~ ^3^~~~~
雖然細佬死都唔肯讚我.........
但佢食晒全部......我知佢一定覺得好食......男人就係口不對心~
原來芒果布甸係咁容易整的.....我一直都唔知tim......
往後的日子.......我會多d整黎食.......^v^~~~~

邊個話我無烹飪天份?
我要慢慢提昇我的烹飪技術!!!!! 唔會再俾人叫我做地獄廚魔!!!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!