2011年4月25日星期一

護士人手荒

護士鬧人手荒.......
香港護士協會由20/4起一連三日發動"無聲抗議".....
向前線護士派發"喪頹", "嬲爆", "勁灰"等貼紙......以表達不滿........
我係病房都見到依d 貼紙......即刻貼左2個貼紙以示支持.......

護士鬧人手荒.......唔係一朝一夕的事......
依個問題出現左好幾年.....只係政府沒有正視問題.......
國際標準護士病人比例係1:6........
真實情況就無可能了.......天方夜譚......>.<".....
病房過去一年......眼見senior的同事接二連三的離開.......
沒錯.....有新同事的加入......但我地都是junior.......斷層的情況常出現......

依排......病房都是忙忙的.........病人多 + ill.........等於好忙......
全人護理.....我相信係每一個護士的目標......
問題係.......我只有一雙手........一雙腳.......
唔理自己的生理需要.......不停開盡turbo的走來走去......工作都係做唔完.......*O*.....

這樣的工作環境......士氣能好嗎?
Picture

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!