2011年4月8日星期五

粗口之王

Attention! 內含不雅用語.......兒童不宜!

黑帶......一個80 幾歲的阿婆......
因為腸塞.....前2日調左黎我工作的病房......
我跟她就係這樣"邂逅"了......

黑帶......個子小小.......瘦骨嶙峋........扁扁嘴.....
一副惹人憐惜........蠻可憐的樣子........
表面上係一個普通得不能再普通的老婆婆模樣.........

黑帶......因為腸塞........鼻上插著胃喉.......
胃喉的位置有點兒屈曲......所以要拉出一點點.......再reposition......
我又如常的走去床邊.......執行依個工作......
我......"黑帶婆婆......我要拉出少少你條喉仔ah.....可能會有少少唔舒服......"
黑帶......".........." (沉默中......)
我......"忍一忍下......." (同時拉出條喉仔.....)
突然......係防不勝防的情況下........
黑帶......"xxx!!!"
我......"o下?" (我被佢嚇了一跳........我係唔係聽錯ah?)
黑帶......"xxx!!!" (x = 楷音係一句2種顏色加埋的粗口......有咒罵全家之意.......*O*)
我......"阿婆......唔可以咁無禮貌ga wor......" (!!!)
黑帶......"吹咩! xxxx!!!" (x = 問候別人娘親的粗口......*O*)
我......"阿婆......唔準講粗口!"
黑帶......"xxxxxx!!!" (x = 與性器官&性行為有關的粗口.......*O*)
我......"阿婆......唔好再講la!!!"
黑帶......"xxxxxxxxxxx!!!"
(x = 集各家之大成, 跌在地上的動詞+咒罵全家+問候娘親+與性器官&性行為有關的粗口)
我......"aiya......仲要愈講愈粗......=.=....."
黑帶......"救命ah!"
我......"我都無掂你.....叫咩野救命ah!?"

嗌救命要原因ga......
即使要嗌救命.....都係我嗌先la.....
我企係度白白忍受.......黑帶對我+我祖宗十八代的咀咒.....
好明顯......黑帶完全無諗過我的感受......=.="......
huh!!! 幸好......小妹百毒不侵! 依d 咀咒傷害唔到我ge~~~

人不可以貌相......係100% 真的.....
有誰想到.........一個弱不襟風的老弱婦孺.......
粗口的造藝已達至爐火純青的境界......黑帶的等級.......*O*.......
我相信佢粗口的流利程度......係好多人之上......
名符其實的耆英界粗口之王.......*O*.....

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!