2010年8月10日星期二

毅行第1課: 麥理浩徑5, 6, 7

第一課...

今日......早上7點多起身.....
由慈雲山起步......行番上去沙田凹---麥徑5段....
Picture
一開始就行上過百級樓梯....真係見到已經唔多開胃......
行左一陣.....身體又開始出現唔協調的情況.....不停覺得好頭暈 + 想嘔.....好辛苦.....=.="
Picture

麥徑5段: 沙田凹-->大埔公路
幸好抖左一陣.......身體好似開始適應番.....好唔容易鐘意上到去沙田凹.....
慢慢繼續行....點知突然落大雨......
yeah! 幸保不失.....身體無咩點濕~~~ ^v^Picture
o岩o岩落完一場雨.......個天清左好多.....可以望到好遠好遠的地方.......
Picture
筆架山觀景台......景色又再次變得模糊....
個天好似又想落雨......>.<"Picture
haha.....大地在我腳下~~
Picture
太陽又出黎la....
好恐怖.....我見到地下d水不停咁被太陽蒸發......
太陽唔會選擇性蒸發......咁意昧著.....我d水份都同時被蒸發緊......>.<"
Picture
走過獅子山,畢架山,鷹巢山......終於到左第5段的終點---大埔公路!!!
Picture

麥徑6段: 大埔公路 --> 城門水塘
由大埔公路出發.....Picture
沿著九龍水塘向前走.....
天色突然咁暗ge!?
Picture
開始進入金山郊野公園的範圍la.....
attention!!!馬騮出沒注意.......
行左好一段時間....都唔見齊天大聖出沒wor....去左邊lei?
依個時候......又落雨.....仲要係大大大大雨.......今次保唔住lu......濕身la.....=.="
繼續係雨中前進......真係好辛苦.....>.<
行左好一段時間........終於.......終於俾我見到馬騮la~~~
好多馬騮ah.......一家大細都齊晒ah....
Picture
我身上......無野食......無百佳膠袋.......馬騮都唔show 我la.....
繼續拖著濕透的身軀向前行.......
就快到第6段的終點la......
Picture
走過金山......終於到左第6段終點---城門水塘..... 太好la~~~~>3<....
Picture

第七段: 城門水塘--> 鉛礦凹
gogogo.....麥徑第7段!!!Picture
由城門水塘向上行.......要走過好幾個山坡.....開始上針山.....
一路向上行........可以見到美麗的城門水塘......
依條路.......我一年多前行過的......
對上一次.......我記得行到我嗌救命......樓梯好多好多.....好似沒完沒了咁.....
Picture
樓梯多都算......最重要係.....
依段咁辛苦.....偏偏太陽伯伯要依個時候出黎同我say hello......>.<
我個身o岩o岩淋完雨....都未乾曬......又要被太陽乾蒸.....
個天好藍好靚.......但同時亦都好熱....好曬.....=.="
當我行到淨番半條人命的時候......nick & bosco 係面不改容咁行.....=.="
Picture
山下的景色好靚......
行得辛苦的時候....睇到咁靚的景色....成件事即刻變得無咁難受.....^v^
Picture
Picture
上針山的路.....仍然係見不到盡頭的.....
一路行.....一路feel 到自己個心跳得好快......d 汗不停咁滴落黎.......雙腳好累好累......>.<"
加油ah!!!要繼續向前走~~~
Picture
差幾步就到......但係烈日當空下.....
咁短的距離......都變得好challenging......Picture
終於見到標距柱la.....
Picture
yeah!!!我終於登上532m 的針山la~~~~Picture
小休一會.....又係落山的時候.....
落山條路都好斜lei....=.="
Picture
波板糖?
Picture
向下衝左幾百級樓梯.......又要向著草山進發la......
沿著蜿蜒的林道走左好耐......
PicturePicture
終於上到647米的草山la.....山上有好多好多的牛牛lei~~~~
Picture
遙望大帽山......Picture
bosco趕時間......由草山直奔落鉛礦坳......
Picture
原本...係要上埋大帽山ge.....但因為我行得太慢la....
上大帽山.....以我的龜速.....要至少3個鐘先行得晒第8段.....
bosco 又趕住走.....所以都係唔上lu....
我地就沿住衛奕信徑第7段行番出去市區.......
依段路都幾崎嶇.....好多碎石......要好小心lei~
Picture
6點出到市區la......累得快要死la......
Picture
(以上相片全部由bosco 提供.....^v^)

haha.....好一段時間....無行過山la......依排連運動都無咩點做.....
揹著3L 水.....行左~21km......  上落差2700m.....無中暑....已經好好彩la~~~~
個天今日對我真好.......不停咁落雨/出太陽/落雨/出太陽/落雨/出太陽......
俾個機會我感受一下日曬雨淋咁行山.....
係咁熱咁曬咁高濕度的天氣下行山.....真係對我的體能的一大挑戰....>.<
sigh.....點解.....點解.....一行山就落雨!?希望下次會好d la~~~

下次要掛個大大的陰天公仔~~~

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!