2010年8月6日星期五

小肥肥

毛管戙? 起雞皮?
今日.....我要講下小肥肥的故事.....

小肥肥.....一個40歲的女人.......身型肥胖.....係我的其中一個病人.....
佢入左黎我工作的病房做縮胃手術.....已留院一段日子.....
巧合地.....依段日子....我好多時都係佢的team nurse.....
因為每日"朝夕相對".....佢見我的時間....比見家人的時間還要多.....
再者......每日為佢換TPN (一種經血管入身體的營養奶) 時......都會跟佢聊一會........
就開始熟絡起來....

事件簿1
通常.....病人會叫我地做"姑娘" 或者"X姑娘" (X stands for 我地的姓氏).....
小肥肥就好唔同......會記住我地d名......佢叫我"maymay 姑娘".....
但唔知由幾時開始.....小肥肥又改左對我的稱呼......
今日......小肥肥想話俾我聽佢返左黎....我係病房的另一邊.....正如常的忙於打針......
小肥肥問我的同事...."我的小maymay去左邊?"
o.....我幾時變左"佢的小maymay".....=.="....
好close 的人都唔會咁叫我.....即刻有dd毛管戙.....=.="

事件簿2
小肥肥問我唔知d咩野....
我就答佢....."下個禮拜...我都未必係你的負責姑娘la...."
佢......."我要調床.....我點都要跟住你....."
o.......唔止毛管戙......仲起雞皮.......>.<"

事件簿3
5點多.....又到探病的時間.....小肥肥的家人朋友都黎左....
當我正忙於寫牌子之際.....突然.....有個人靠近我.....
係我耳邊講....."我地買左野俾你食......你唔可以唔食ah !!!"
原來.....係小肥肥TB打扮的友人.....+.+"
我同佢講......我唔收得ga.......blablabla.....佢就走開左.....
隔左一陣.....TB打扮的友人.....拎左一個好大的布冧出黎.......又叫我食.....
我想講.....我好怕食布冧.......仲要咁大個......好恐怖.....>.<"
o........唔止毛管戙 + 起雞皮..........仲即刻有dd想嘔...>.<"

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!