2010年8月14日星期六

尋覓

一年了.....

依幾天.......每次開facebook.....
就會有一連串關於new grad RN  朋友的  news feed....
不知不覺間.......8月來臨了......

8月的來臨......意昧著......有新同事黎la.....
今次有6位新同事......其中4位係我的師妹.....
新同事都有mentor---senior的同事帶著.........1 on 1 咁返工.....
依幾日.....返工的時候....聽見mentor 教佢地的時候....
每一樣野...都會詳詳細細的講解......full picture 的解說.....真的令人好羨慕好羨慕.....
俾一個月的時間去適應......真的係一種"luxury"....

回想起一年前的自己.....
u-based 的本身出placement唔多......exposure 的機會少得可憐.....
但為勢所逼......未upgrade已要自己咩team.......一upgrade就更加唔駛講.....
邊個係mentor.....有或無mentor....我都唔知.....
學野....? 要不自己問.....要不做錯左被人發現再教我......總之...就係支離破碎地學.......
based on 依個學習模式.....如果不幸地有d野從來無遇過....就連學的機會都沒有....
當大家驚奇我唔識的時候.....真係有苦自己知.....=.="

游出公海......
有心.....係唔足夠的.......更需要的....係泳術......
連基礎的都學不會.....或者學錯左......點樣協調身體......令自己可以游起來?
即使每天都想游得得好一點......但總係事與願違......
未游到出去.....已經浸死左.....
有教練帶著.......唔會俾你一直錯下去......總比自己尋尋覓覓好......
........可以改變d 咩? 繼續去........尋覓......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!