2010年8月3日星期二

土耳其‧戰利品

土耳其......有好多好多有趣的東西賣lei......
如果係一心想去掃LV, gucci.......咁土耳其一定唔係your cup of tea la......
如果喜歡的係具民族特色的東西......咁你會係土耳其樂而忘返......
走在大街小巷......尋竇般........尋找自己的心頭好......
係一趙滿載而歸之旅 ya~

陶瓷小甕子
體積只有半隻手掌大.......甕子上的圖案都係人手畫的......好仔細.....
總係覺得有點兒亞拉伯色彩.......
Picture
石雕擺設
係cappodocia有好多依類型的擺設......
模仿奇石區的icon---磨菇石......後面的係一枝紅酒........
Picture
土耳其娃娃
穿上色彩鮮艷的華衣......再配上冷豔的面孔.......
媽媽說這個公仔很邪門.......我無理ya.......繼續安坐在我的窗台上~~~
Picture
木馬
木馬係troy 的一個最重要的symbol.......
點都要買隻返屋企.......
Picture
沙漏
依個沙漏係我最鐘意的一件紀念品.......
看著沙一粒一粒的落下.......時間亦一分一秒的過去.....
過了2分08秒......沙全都落下了......
Picture
盒子
上面刻有好多花圖案ga.......依d盒子真係太太太靚la......
不過容量唔大ga.....我都唔知放咩好......
Picture
掛飾
依個掛飾上.....繡上阿拉伯文字.......真係好有阿拉伯的特色.....
Picture
瓶子vs 神燈
不禁令人想起阿拉丁.......haha.....
卒左好多次.......都無燈神走出來ge?
Picture
小袋子
有好多唔同的圖案.......依d圖案正正就係土耳其最常見的......
Picture
大袋子
依d 富有民族特色的袋子.......唔買真係對唔住自己ya.......
Picture
Picture
書簽
依d書簽唔係紙造.......係布造ga........又係土耳其特色的圖案.......
Picture
食品
土耳其的食品飲品手信都唔少......
土耳其茶.....各式各樣的糖果.......都係一個不錯的選擇.........
Picture
土耳其糖果.......大多都好甜的.......
我試過所有的味道後......覺得pistachio & safran 依2隻係比較易入口.....
highly recommend~~~~
Picture
大家睇完.......有無d 心郁郁想去土耳其lei?

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!