2010年8月21日星期六

毅行第2課: 麥理浩徑3, 4, 5

第二課.....

今日......6點多就起床la....唔可以懶床.....有特別任務lei~~~
搭車去西貢....再join 埋nick....就去我地今日的起點---麥理浩徑第3段......!!!

麥徑第3段:北潭凹--> 企嶺下
麥徑第3段.....出發!!!
Picture
一開始.......就係石泥級路.......
雖然唔算好鈄.....但一開始就要上樓梯.....
行左一陣已經留晒大汗.....+.+....Picture
終於見到第一枝標距柱la!! M050!!!
終點係 M 101 lei......加油!!!
Picture
回望一下走過的路......好靚lei......^v^PicturePicture
繼續向前走.......牛耳石山 & 岩頭山就係我的前面.....
但麥徑係唔駛上依2座山ga......繞過兩座山山腰的小徑......緩緩向上行.....Picture
去嶂上......依段路好舒服ga....
無咩高低起伏的一段樹蔭平路.....係成日行得最開心的地方......^v^
Picture
但快樂的時間係過得特別快.....又係時候講byebye.....>.<"....
先要繞過391m 的畫眉山+ 379m 的雷打石......
揹著2.5L水.......想行快d都唔得.......好辛苦.......>.<"
Picture
接著就係上雞公山la........條路又鈄又爛.....又多碎石......仲要係35度的高溫下暴曬.....=.="
一路行.....d 汗一滴一滴咁滴落黎.......流汗流到成個人濕晒.......
感覺到自己好熱.......個心跳得好快好快.......=.="
行一陣已經頂唔順要抖抖......唔想中暑ah....>.<.....Picture
好唔容易.......終於上到399m 的雞公山.......好感動~~~
無力la.....雙腳好軟......Picture
枝標高柱唔知去左邊lei....?.
Picture
係雞公山頂望落去企嶺下海.......醉人的景色....>3<....Picture
睇完美麗的景色.....就要落山......不停的向下走......
o岩o岩上完一座又一座的高山.....
突然又要由399m高的雞公山....直衝落abt 100m 高的水浪窩.....
一級一級往下走的梯級......令人行到好想喊....>.<"
行左10.2公里.....終於到左第3段的終點---水浪窩.....Picture

麥徑第4段: 企嶺下--> 大老山
係水浪窩食左少少蛋糕......抖左20mins........又要起程la.....
Picture
麥徑第4段gogogo!!!
Picture
先行一段林蔭小徑......Picture
之後就係.......行到我嗌救命的暗鈄水泥車路......
行到好沮喪.....>.<.....
Picture
行左好一會兒.......終於轉番入去山路la....Picture
好密的樹林.......
唔係好曬.....但一d風都無.......>.<....
Picture
開始上最辛苦的一段路---702m高的馬鞍山.......
Picture
d 梯級好似沒完沒了咁......每一級好高.....有種舉步維艱的感覺.....
不停的向上行.......心想.....應該到頂la......
但轉個彎......見到的仍然係向上爬的梯級.....
Picture
行得好辛苦好想放棄的時候......
見到腳下美麗的景致.....暫時忘記自己有多麼的疲累.....Picture
天ah!!!我終於行到上黎la......好感動好感動~~
PicturePicture
回望馬鞍山...........Picture
下山的路......輕鬆好多~~~
PicturePicture
向基維爾營地進發!!!!
Picture
急步的走過昂平, 茅坪......雙腳係痳木的向前走.....
Picture
係"長城"向下望的景色......Picture
當我一心以為唔駛點樣再向上行的時候.....
我發現....我實在太天真la......
原來我係要向上行....>.<....
PicturePicture
不過....唔駛上兩旁的水牛山&黃牛山......
已經係對我極大的恩賜~~~~
Picture
救命....不停的上上上.....終於行完長12.7km的第4段la....

麥徑第5段: 大老山--> 沙田坳
去到基維爾營地......係無車走ga....唯一選擇...係行埋第5段......
天開始黑la.....要快dd la.....
Picture
不停的摸黑向上行......走過大老山的山腰小徑......
其實.....相比起之前走過的路......依段路係好舒服的.....
但......我對腳真的真的累透la.....好慢好慢的上山.....
係大老山向下望....沙田的夜景.....Picture
yeah.....見到依個牌.....好開心ah.....
到沙田坳道la......好快行完la.....
Picture
人影都唔多個.....
Picture
行多2km.....終於到左我今日的終點----沙田坳......M101.......yeah~~~Picture
經過9個鐘的劇烈運動......好肚餓.....
可樂+焗豬扒飯真係好好好好味ah~~~^v^

麥徑第3-4段係"極需體力完成的路段".....
一聽到要行麥徑第3-5段.....已經好想喊......好驚會中暑......
好彩......同nick 順利完成......haha.....太好la~~~
最後.....我 total 行左~26km........飲左2.5L水.......
真係挑戰緊我的身體極限......

加油!!!

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!