2010年8月10日星期二

土耳其‧後記

土耳其奇妙之旅......
當初寫依個遊記的目的......因為當初plan 依個旅程的時候......
坊間的旅遊書唔多......網上的資料又好少.....plan 行程時遇到好大的困難......
所以....希望回來後.....寫下自己的經驗......幫助有意自由行的朋友......
再者.....大家對土耳其有一d 誤解.......
其實土耳其真的唔係大家想像中的危險lei~

o岩o岩返黎時......雄心壯志.......
當然寫得又快又仔細......但後來......發現每日分上中下篇.....
14天的旅程......其實total 係接近50多篇......
omg......要完成....真的唔係一件易事lei......>.<".......
但俾多d 時間我......我係唔會半途而廢......我會慢慢完成的........
當寫到最後一篇時.....真的超感動lei......
開始寫一個遊記.....真的真的要好大的勇氣& 動力lei.....
下次再開始的時候.....真的要諗清楚.......>.<".....

土耳其的14天......
去左好多好特別的地方......亦有好多美好的回憶......
依個旅程充滿著surprise......好奇妙lei~~~
對我來說......土耳其再不是一個神秘的國度.......
慶幸自己有機會來到這個地方explore 唔同的文化......
好希望可以再次來到依個奇妙的角度......
但世界那麼大.......還有機會嗎?

土耳其奇妙之旅......一年前的旅行.....
一年之後.......我終於寫完最後一篇遊記.......
為這個旅程劃上一個完美的句號.......
依篇後記........真的是土耳其奇妙之旅的最後一篇......
一直追看依個遊記的朋友.....congratulation!
你終於看完了........多謝支持.........真的讓大家久等了.......^v^.......

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!