2010年8月9日星期一

小肥肥2

小肥肥仍然留醫.....繼續講下佢的故事......

事件簿1
尋晚......又係night shift 的時間......
返完早更之後....返屋企訓左2個鐘......
又要返工的感覺真係.........好累......=.="
我如常的坐係護士站......如常的帶普疲態接更......
突然......"咦? 你又返工ah?".......小肥肥推著TPN 機走過護士站......
我...."係ah...." (被佢嚇左一跳....)
同事...."我地交緊更.....唔好搞住佢.....你快d去電視房睇電視la......"
佢...."我想望多佢一眼ja....." (佢向著我奸笑.....=.=")
同事...."你睇下.....你搞到maymay面都紅晒la..."
我....".........."
我覺得好無奈.....

事件簿2
交完更.........
當我 round 緊牌子之際....
突然小肥肥又走過黎....."美人!!" (好似以前d皇帝叫d  妃子咁....=.=")
我無應佢.....繼續做野......
佢....."maymay 姑娘!! 我叫緊你ah....."
我....."做咩ah?"
佢....."你做咩咁掛住我ah? 晏晝放左工都返黎見我?"
我....."我返工係老細編ga.....唔返會被炒ga....."
佢....."我知你掛住我...."
我....."唔好諗......我無...."
佢....."你知唔知我好排住你....."
我....."有d咁ge事.......".........=.="
我覺得好無奈+ 有d想嘔......

事件簿3
又隔左好一陣.....已經12點多.....
佢又走左過黎.....
我...."夜la....快d去訓 la........"
佢...."我去廁所ah...."
我...."你o個邊個廁所有人咩?"
(病房有3個廁所.....其中2個好近佢張床.....我企左係離佢最遠的廁所附近.....)
佢...."無ah...."
我...."o? 咁你做咩唔去o個個廁所? 依個廁所香d咩?"
佢...."我專登走過黎.....見多你一面先訓......"
我...."哦.....咁你依家見完....快d去訓覺....."
我覺得好無奈+ 有d想嘔 + 噴血.....=.="

沒有留言:

發佈留言

謝謝大家的留言! 我會盡快回覆大家的!